Igangsetting akupunktur:)

Beate1

Elsker forumet
Idag fikk jeg akupunktur for prøve å få igangsetting av fødsel i dag... jeg skal i morgen igjen på time[:)]... rolig musikk og følte meg avslappet :)  jeg er 5 dager over.. tenkte å ringe føden innen fredag hvist ikke noe har skjedd noe å høre om jeg kan kommer på en ekstra ekstra kontroll... før mandag..

ORIGINAL: Ladyeve

Jeg er på overtid i dag jeg og.
Var på slik akupunktur for første gang i går, for å få fortgang på ting.
Skal på slik i morgen også.
Håper det skjer noe fort for deg:D (og for meg)
Masse lykketil fremmover!

Jepp, you 2...  ringe føden på fredag å snakke med dem litt.. da er jeg ei uka på overtid

ORIGINAL: Ladyeve

Fikk du forresten nål i lille tæra dine?
De var så jøvli vonde... gruer meg til det i morgen.
Har ikke jordmora di satt opp time til deg på føden på overtids kontroll?
Det gjorde mi jm i går, så jeg har time tirsdag 30mars på føden.

Jepp, fikk i lille tærne.. de va kjempevondt..
jeg va på mandag på kontroll siden jeg hadde høyt blodtrykk og fosterlyden va litt opp og ned..  skal på mandag den 29.mars..  men skal høre om jeg kan komme i morgen en tur..

Jeg ble jo sent opp til føden etter jeg hadde min siste time hos min jordmor... blodtrykket mitt va høyt og fosterlyden..

Fikk slik akupunktur i går. Og ikke noe særlig godt å bli stikket i lille tærne!
Det var andre gangen min, men har foreløpig ikke kjent noe til fødsel utenom de dumme kynnerne!

Fikk forresten nål i lille tåa når jeg ikke fikk ut morkaka sist. DEN nålen hjalp skikkelig! Svusj så var den ute...hehe.

Krysse fingrene for alle som ligger som pinnsvinn[:D]

ORIGINAL: alvira

Fikk slik akupunktur i går. Og ikke noe særlig godt å bli stikket i lille tærne!
Det var andre gangen min, men har foreløpig ikke kjent noe til fødsel utenom de dumme kynnerne!

Fikk forresten nål i lille tåa når jeg ikke fikk ut morkaka sist. DEN nålen hjalp skikkelig! Svusj så var den ute...hehe.

Krysse fingrene for alle som ligger som pinnsvinn[:D]

Jeg skal på 2.behandling i dag.. jeg var i går.. mamma gikk ei uka over med meg.. får se om dette kan stemme... går på en uke på overtid i morgen

Back
Topp