Igangsettende akupunktur

ellemelledegfortelle

Betatt av forumet
Noen som har fått akupunktur for å sette i gang fødselen? Jeg har fått modningsakupunktur,å skal få igangsettende akupunktur,å er så spent på om det kan hjelpe FØR termin :) noen andre med erfaring?

Jeg fikk bare modningsakupunktur. Fikk rier samme kvelden, 11 dager før termin, så har tro på akupunktur sånn generelt:-) Lykke til!

Jeg tok modningsakupunktur og akupunktur for å sette i gang fødsel med begge ungene. De er født hhv 3 og 7 dager før termin [emoji4]

Tok det de kaller "fødselsforberende akupunktur" her. Sikkert noe sån som modningsakupunktur det altså.
Hadde 3 cm åpning og var moden en uke før termin, fødte to dager senere.

Fikk igangsettende akupunktur og stripping på samme tid. Føda to dager etter hvertfall. Uke 39 kom jeg til da.

Tok modningsakupunktur flere ganger, men fødte 9 dager etter termin. :p

Jeg tok modningsakupunktur fra uke 37, ble igangsatt 12 dager etter termin. Så ingen effekt av å føde før, men hadde en rask og grei fødsel da.

Fikk akupunktur mens jeg hadde lette regelmessige rier. Mens jeg hadde nålene i ble det verre og verre og da var det ikke lenge før hun var ute:) men jeg fikk klyx rett før det, så hva det var som hjalp eller om det var tilfeldig vet jeg ikke:P

Back
Topp