Igangsettelse

Lillegutt2015

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Skal egentlig bli satt i gang i morgen, men fått melding fra sykehuset om at det er stor pågang.. så jeg må regne med å bli sendt hjem og at igangsettelsen blir utsatt. Noen som vet hvor lenge de kan utsette? Blir satt i gang før termin, så har jo egentlig god tid før jeg er på overtid. Men så vanskelig når jeg har forholdt meg til en dato og er så klar!

Aner ikke, men prøv å tenke at det er bedre for både deg og baby at de utsetter når de vet at de mangler personell, enn at du får en dårlig opplevelse fordi kapasiteten er sprengt. Også er det jo fint at du fikk beskjed nå i dag, da er du i alle fall mentalt forberedt i morgen på at det trolig ikke blir som planlagt. Forstår forøvrig at det er frustrerende med kontrabeskjed dagen før, det er en tøff omstilling for hodet.

Aner ikke, men prøv å tenke at det er bedre for både deg og baby at de utsetter når de vet at de mangler personell, enn at du får en dårlig opplevelse fordi kapasiteten er sprengt. Også er det jo fint at du fikk beskjed nå i dag, da er du i alle fall mentalt forberedt i morgen på at det trolig ikke blir som planlagt. Forstår forøvrig at det er frustrerende med kontrabeskjed dagen før, det er en tøff omstilling for hodet.
Det var en litt mer positiv holdning, du har helt rett. Må nok prøve å snu innstillingen min

Back
Topp