Igangsettelse

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hvor lang tid tok det fra første tablett/ballong til baby var ute?
 
Fra ballong tok det vel 29,5 time ca, men den hadde ingen effekt og falt aldri ut. Samme med vannavgang som de prøvde etter det. Null effekt.
Så fra drypp ble satt til hun var ute, tok det 40 min. Det var fra 3-10 cm.
 
Ca 1,5 døgn fra ballongen sattes inn til ungen var ute (dette var første barnet)
 
Hvor lang tid tok det fra første tablett/ballong til baby var ute?

Ballong satt inn tirsdag 14:00

Aktiv fødsel fra onsdag 18:00 (rier fra onsdag 14:00)
Baby ute torsdag 14:00
 
13 timer fra første tablett til baby var ute.
 
Ballong satt inn ca 12, datt ut etter to timer. Vannet tok de rundt 23 på kvelden og ungen var ute neste dag kl 20.38 :) så ca.32/33ish timer
 
Nr 1: kun 1 tabelett, kraftige og udugelige rier og vannavgang kom i løpet av kort tid. Men ut kom hen ikke før 30 timer senere.

Nr 2: ballong. Ute var hen i løpet av 9 timer.
 
Var moden, så slapp ballong, gikk rett på tabletter. Første tablettene kl 14-ish, baby ute kl 01:30.
 
Ballong kl 17,baby ute neste kveld nærmere midnatt. Fjerde baby. Nr 2 tok det 2 døgn fra første tablett.
 
Ballong kl 11 onsdag. Tabletter fra torsdag formiddag av. Ungen kom 07:30 lørdags morgen.
 
Ballong onsdag 13 tiden. Modningspiller torsdag ettermiddag. Ungen ute 21 på kvelden lørdag.
 
Tok vel ca 1.5 døgn. Dro hjem med ballong på en torsdag. Fredag morgen gikk vannet og babyen kom på kvelden. Slapp unna alt av drypp og tabletter. Aktiv fødsel på ca 3 timer. Hadde aktiv fødsel på 4 og 3 timer med de to andre som ikke ble satt igang også.
 
Ballong torsdagen klokken 10:30, den falt ut dagen (fredagen)etter klokken 7:30. vannet gikk klokken 13 og hadde han i armene mine klokken 20:30 fredag .
 
Fra første tablett tok det ca 11 timer, aktiv fødsel i 45 min :)
 
Back
Topp