Igangsatt med ballong

Chloé

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Ligger på føden og fikk satt inn ballongkateter rundt kl 12 i dag. Har fått vonde rier som kommer og går litt de siste timene men den har ikke falt ut enda.
Noen som har blitt igangsatt med ballong her? Datt ballongen ut og etter hvor lang tid? Skal ha den i 24 timer :-)

Så spennende, lykke til:-)

Skal få satt inn ballong neste mandag. Er det vondt? Jeg trodde de tok den ut etter 24 timer. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lykke til!

Lykke til❤

Lykke til! Jeg ble satt igang med ballong sist gang men den falt vel ut etter 10 timer eller noe, og da satte riene mine igang og 4 timer seinere var gutten min ute ❤️

Fikk satt in ballongkateter forrige gang. Den satt i ca 10 t før den falt ut. Når den faller ut er det vel et tegn på at man har fått en liten åpning, ca 2 cm. Jeg dro hjem etter innsettingen av ballongen og hadde oppfølgingstime 2 dager etterpå. Da ble jeg lagt inn på obsposten og fikk cytotek. Trengte to stykk cytotek, da gikk vannet. Det endte med styrtfødsel, heftig mens det sto på. Men tror ikke det er noe bedre med fødsel som drøyer heller :) Lykke til!

Takk for svar dere, jeg fikk fasiten min rett etter jeg skrev her.
Kl 23, nesten 12 timer etter innsett av ballong datt den ut og jeg hadde 4 cm åpning. Deretter kom riene haglende og kl 03 var vesla ute ❤️ Rask og fin fødsel men den tøffeste av 3! Lykkelig og veldig stolt nå :-)

Skal få satt inn ballong neste mandag. Er det vondt? Jeg trodde de tok den ut etter 24 timer. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lykke til!
Jeg kjente faktisk nesten ikke at dem satt den inn, men legen var kjempe flink og rolig og sa det er forskjell fra kvinne til kvinne om det gjør vondt :-)

Takk for svar dere, jeg fikk fasiten min rett etter jeg skrev her.
Kl 23, nesten 12 timer etter innsett av ballong datt den ut og jeg hadde 4 cm åpning. Deretter kom riene haglende og kl 03 var vesla ute ❤️ Rask og fin fødsel men den tøffeste av 3! Lykkelig og veldig stolt nå :-)

Gratulere med gullet❤

Gratulerer med lillegull❤

Gratulerer! :D

Back
Topp