Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen med erfaringer å dele? Fikk den for to timer siden og har allerede vonde maserier, men det har jeg fått av stripping tidligere også. Var ikke helt modent til å ta vannet, og får ikke riestimulerende tablett pga stor risiko for styrtfødsel og komplikasjoner. Så da ble det ballong
Fjerde gang, men aldri vært igjennom denne prosessen før.
Sniker litt fra mai Har blitt igangsatt med ballong to ganger. Første gang var jeg helt umoden, mens andre gang var jeg moden, men hadde ingen åpning. Første gang falt ballongen ut etter 23t, mens nå sist, så tok det 11t. Begge gangene fikk jeg sånne maserier som du forteller om. Var ganske vonde og syns de kom regelmessig. Begge gangene dabbet de av, men hadde iallfall 2 cm åpning når ballongen falt ut, så noe effekt hadde de jo. Første gang måtte jeg ha to omganger med tabletter før kroppen tok over og at de kunne ta vannet, andre gang kun en. Første gang fikk jeg epidural før de tok vannet, så merket ikke så veldig til riene annet enn at de kom veldig tett. Siste gang, kjente jeg alt og syns riene var mer eksplosive. Fikk stormrier og pressrier på 5 cm. De sa det er vanlig når man får tablett. Riene var veldig effektive da heldigvis Krysser fingrene for at du slipper tablett da og at de kan ta vannet nå ballongen faller ut. Du kan sikkert forberede deg på alt, men dette var nå min erfaring Lykke til uansett! En aldeles nydelig premie venter på "den andre siden"