Igang med spray

babyT

Forumet er livet
På lørdag starta jeg med synarela, så nå er vi igang. Så langt har jeg ikke merka så mye til sprayen. Litt ekkel smak rett etter spraying, men den gir seg jo. Føler også at det "svir" i nesa rett etter spraying. Nesten som om slimhinnene reagerer på sprayen, men tar det som et tegn på at jeg får sprayen i meg og at kroppen responderer på den. Ellers har jeg hatt litt hodeverk, men det kan like gjerne skyldes jetlag som synarela...

Første sprøyte settes 22. mai.

Litt neseproblemer er nok helt vanlig, men jeg håper det stopper der.
Lykke til med ditt første forsøk, skal bli spennendes å følge deg på vegen.

ORIGINAL: twinanne

Litt neseproblemer er nok helt vanlig, men jeg håper det stopper der.
Lykke til med ditt første forsøk, skal bli spennendes å følge deg på vegen.

Det håper jeg også. Er litt hoven over øynene idag (over øyelokket, under brynene), men regner med det skyldes lite søvn og jetlag [;)] Krysser fingrene for at jeg ikke kommer til å merke mer til sprayen enn det jeg har opplevd til nå.

BabyT off off - dette begynner å høres ut som meg, jeg har en tråd som heter synarella øyne, der er det et bilde av det ene øyet mitt.

BabyT off off - dette begynner å høres ut som meg, jeg har en tråd som heter synarella øyne, der er det et bilde av det ene øyet mitt.

Så akkurat det bildet nå. Er ikke så ille hos meg da, så velger å tro at det skyldes mangel på søvn inntil motsatte er bevist [;)] Får følge litt med på det...

[:)] Ja, tenk nå er du igang med spray alt.

Hihi, ikke lenge til du er ruger nå, spennende.

Ja, ikke lenge til nå. Tiden mellom påske og sommerferie bruker alltid å gå raskt i skolesammenheng, og regner med at det kommer til å føles enda raskere i år, med tanke på alt som skal skje før den tid. Blir vel ruger i uke 23 tenker jeg.

ORIGINAL: babyT?

Så akkurat det bildet nå. Er ikke så ille hos meg da, så velger å tro at det skyldes mangel på søvn inntil motsatte er bevist [;)] Får følge litt med på det...

Regner med at det er noe annet, ellrs så hadde du merket det skikkelig det sprenger og gjør vondt når hevelsene går opp - elveblest. Men dersom du skulle få noen alergise øyne så kan du bruke spersallerg øyendråper som er resptfritt på apoteket, 3 ganger daglig. Men jeg håper du slipper. Denne er helt grei i henhold til medisinene vi bruker. Men ikke ta den på akuratt samme tidspunkt som nesesprayen.

ORIGINAL: babyT?

Ja, ikke lenge til nå. Tiden mellom påske og sommerferie bruker alltid å gå raskt i skolesammenheng, og regner med at det kommer til å føles enda raskere i år, med tanke på alt som skal skje før den tid. Blir vel ruger i uke 23 tenker jeg.

Da blir vi rugere sammen. Jeg har og uttak i uke 23 [:)]

Så koselig at vi skal ruge sammen [:D] Skal vi inngå en avtale om å flytte inn på terminforum sammen også da? Det er vel februarforumet vi skal inn på?

Back
Topp