igår...

ronja87

Forelsket i forumet
i 11 tiden på kvelden fikk jeg svake stikkninger i underlivet...det var sånn det starta med førstemann husker jeg..de kom sånn i rykk og napp...jeg gikk å la meg etterhvert..når jeg lå på siden så kjente jeg ingenting, men når jeg lå på ryggen så kom de tilbake...lurer på hva det var???
...så tenkte jeg at jeg bare skulle ligge på ryggen for å kjenne om de ble sterkere...men de ble ikke akkurat det...

Så jeg prøvde et godt råd - Sex[8D]

Men det stoppa jo opp heile greia?!!!??? hehe..jeg ble litt skuffa da asså![:@]

Håper for all del det:) Hihih[:D]

Men hvor lenge kan man gå og kjenne på dette da?

dytter**

tror nok en kan gå n godt stund med slike stikninger.. men det varrierer nok fra person til person

mener du inni der liksom? Det har jeg hatt i masse uker nå, og det hadde jeg sist og[8|] Jordmor sier det er baby som vrir hodet nedover og treffer nerver..

Sånne stikkinger har jeg hatt en del, sikkert to uker, men varierer hvor mye det holder på.. Så tror nok det kan holde på en stund ja, bare for å modnes, eller at babyen legger seg godt ned i bekkenet[:)]

Jeg kjenner forskjell på stikkingen og når babyen rører på hodet så det er iallfall ikke det...å magen har allerede sunket så jeg tror hodet er festet, så det er nok modning på gang..har hatt det et par ganger nå i kveld også...håper det blir noe etterhvert:))

jordmoren min sa at det er mormunnen som modnes! [:)]

Back
Topp