Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært fristet til å gjøre det samme sjøl, for det er utrolig irriterende at han våkner akkurat når jeg har sovnet.
Men har heldigvis klart å motstå fristelsen, for jeg prøver jo å avvenne han fra nattmåltider. Da må jeg gi så lite mat som mulig på natta. Før våknet han ofte for mat, nå er det bare en gang (Og det var det før jeg begynte med delamming også, så det har ikke noe med det å gjøre )
ORIGINAL: awenka
quote:
Har vært fristet til å gjøre det samme sjøl, for det er utrolig irriterende at han våkner akkurat når jeg har sovnet.
Men har heldigvis klart å motstå fristelsen, for jeg prøver jo å avvenne han fra nattmåltider. Da må jeg gi så lite mat som mulig på natta. Før våknet han ofte for mat, nå er det bare en gang (Og det var det før jeg begynte med delamming også, så det har ikke noe med det å gjøre )
og hun veier så lite, at jeg tenkte et ekstra måltid vill gjøre godt.
Da er det jo bare å kjøre på!
har gjort det en gang jeg å, men ble ikke suksess her.. våknet bare flere ganger i løpet av natten for å ha mat, så her gjør jeg ikke det igjen [:)] men de er jo så forskjellige, så en må jo bare se hva en vil selv [:)]