igår vekket jeg..

Har vært fristet til å gjøre det samme sjøl, for det er utrolig irriterende at han våkner akkurat når jeg har sovnet.
Men har heldigvis klart å motstå fristelsen, for jeg prøver jo å avvenne han fra nattmåltider. Da må jeg gi så lite mat som mulig på natta. Før våknet han ofte for mat, nå er det bare en gang (Og det var det før jeg begynte med delamming også, så det har ikke noe med det å gjøre )

og hun veier så lite, at jeg tenkte et ekstra måltid vill gjøre godt.

ORIGINAL: awenka

quote:

Har vært fristet til å gjøre det samme sjøl, for det er utrolig irriterende at han våkner akkurat når jeg har sovnet.
Men har heldigvis klart å motstå fristelsen, for jeg prøver jo å avvenne han fra nattmåltider. Da må jeg gi så lite mat som mulig på natta. Før våknet han ofte for mat, nå er det bare en gang (Og det var det før jeg begynte med delamming også, så det har ikke noe med det å gjøre )

og hun veier så lite, at jeg tenkte et ekstra måltid vill gjøre godt.

Da er det jo bare å kjøre på!

endelig en som er enig med meg:) alle jeg har sagt det til sier du må ikke gjøre det osv..

Du er mammaen, du bestemmer
Jeg vekker ofte Sander for mat før jeg legger meg, for han sovner godt etterpå uansett.

:):)
godt å høre

Det har jeg gjort mange ganger og. [:)] Det går helt fint. Våkner jo ikke helt...bare drikker og kanskje raper også sovner hun igjen :)

har gjort det en gang jeg å, men ble ikke suksess her.. våknet bare flere ganger i løpet av natten for å ha mat, så her gjør jeg ikke det igjen [:)] men de er jo så forskjellige, så en må jo bare se hva en vil selv [:)]

ORIGINAL: Oenk

har gjort det en gang jeg å, men ble ikke suksess her.. våknet bare flere ganger i løpet av natten for å ha mat, så her gjør jeg ikke det igjen [:)] men de er jo så forskjellige, så en må jo bare se hva en vil selv [:)]

Samme her også... ALDRI mer vekke han før jeg legger meg[;)]

hender jeg gjør det også...men litt variabelt hvor vellykka det har vært her i huset; noen ganger blir han bare "irritert", mens andre ganger er det stor suksess... Du kjenner snuppa di best, så bare kjør på sier nå jeg!! [;)]

det har jeg gjort flere ganger! som deg har jeg ei lita jente som ikke har hatt den største apetitten. løsningen for oss ble at jeg vekket henne annenhver time på natta for å få i henne mest mulig mat og det har funket som bare det, hun har fått mere matlyst etter vi begynte med det.

Det har jeg gjort mange ganger! Sovner på puppen, og løfter over i senga si igjen. Ingen problem![:)]

Det gjør jeg hver dag, hvis hun ikke våkner selv da.. Har prøvd å slutte men da må jeg opp på natten istedet..liker best sammenhengende søvn [;)]

fikk vite på sykehuset att vi sku vekke på natta pga dårlig vekt og sleit me maten.. husk at de e du som bestemme, ikkje bry de om dem som sir de imot.. de e du som bestemme over ditt barn..

fikk vite på sykehuset att vi sku vekke på natta pga dårlig vekt og sleit me maten.. husk at de e du som bestemme, ikkje bry de om dem som sir de imot.. de e du som bestemme over ditt barn..

:)

Back
Topp