Igår skulle Samy fylt 3 mnd

Sjefsmamma

Elsker forumet
...men han ble bare 8 uker. 

Er ikke så mye her lenger, dere skjønner sikkert hvorfor. 

Det går etter forholda bra med meg, dagene flyr avsted og vi er igang med prøvingen igjen. Tomheten er jo enorm, kan ikke tenke på noe annet enn at jeg vil bli gravid igjen. Trenger en liten baby som kan trøste meg over tomheten etter Samuel.

Skal nok holde der eoppdatert...håper på et liten en igjen i slutten av dette året her...men tar nok litt tid før kroppen er klar igjen, fikk nettopp mensen idag etter en mnd med prøving..

Søskenkjærlighet...vakreste som finnes :-) 

Hyggelig at du tar turen innom for å oppdatere oss :) Skjønner godt at dere ønsker et til barn, ønsker dere masse lykke til :) Dere fortjener det veldig, så håper det klaffer for dere :)

Nydelig bilde forresten <3

Skjønner godt at du ikke er her så mye lengre, men hyggelig at du hilser innom i alle fall :)
Lykke til med prøvingen, håper spiren sitter snart!

Stor klem

Det er så tragisk det som skjedde! Håper at en liten skal melde seg snart igjen! Masse lykke til!

Det bilde er så fint! <3

Håper du kommer med en spire-har-festet-seg-oppdatering snart!!

Nå har ikke jeg fått følge så med på historien din, men leste den andre tråden og må bare si at jeg gråt meg gjennom den. Kan ikke sette meg inn i den situasjonen i det hele tatt. 

Håper virkelig at spiren sitter fort!

Må bare få si at det er et fantastisk fint og rørende bilde dere har som minne etter gullet  deres sammen med storebror, får helt tårer i øynene.

Får klump i magen... Ord blir så fattige... Sender deg en god klem og varme tanker. :) Jeg følger med på loggen din. Synes dere er sterke! Samuel er veldig heldig som fikk ha dere som foreldre.<3 håper du snart blir gravid igjen, slik at du kan glede deg over en ny baby. selv om det selvfølgelig aldri vil kunne erstatte lillegutt... lykke til. men litt hjelp sorgen er det sikkert. gode tanker sendes til dere.:)>

Tenker også stadig på dere og håper det går bra med dere tross alt! Gleder meg til en spire oppdatering, her også;)

Back
Topp