Igångsättning imorgon.

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Imorgon kl8:20 har jag tid för igångsättning på ahus. Hoppas man får sova lite inatt för nu är man bra nervös. Nån dom har blivit satt igång tidigare som vill dela med sig?

Så spennende!
Masse lykke til =) 

Masse lykke til :) nå er du ikke langt unna fra å holde litte nurket :)

Masse lykke til :)

Har ikke blitt igangsatt tidligere, håper jeg slipper det dennegangen også:)

Masse lykke til, det går nok veldig fint:) :)

Jeg ble satt i gang der i fjor. Fikk første pille i 15 tiden og han var ute ca 2 døgn senere. så det var en lang prosess som jeg håper å slippe denne gangen. Men man blir veldig godt tatt vare på, og det kan nok godt hende det går fortere og bedre for deg :-) var jo ingenting skummelt over det, tok bare litt tid før alt var i gang, så du må ha tålmodighet :-) Lykke til!!

Det går så fint atte! :) jeg ble satt igang sist: fikk tabletter satt i skjeen først kl 10.00 merket ingenting. Ny runde kl 16:00 merket fortsatt ingenting.. Fikk da beskjed om at vi måtte vente til neste dag med å sette fler :/ men klokken 23 på kvelden startet riene.. Effektive og vonde fra første stund, så jeg fikk epidural.. Nydelige greier. Ca klokken 04.00 var gutten min ute :) jeg vil kalle det en perfekt fødsel, det værste var igrunn ventetiden før det starta.. Lykke til i morgen :) nå er det ikke lenge til baby'n din er ute!!

Masse lykke til

Spennende - ting er vel i ferd med å skje i det jeg skriver dette! Masse lykke til!

Masse lykke til

Back
Topp