ifa

miss piggy

Gift med forumet
hei

jeg har ett spørsmål i natten her jeg sitter og spiser IFA. synes å huske å ha hørt en gang for lenge siden at man ikke burde spise IFA og lackerol (?) når man er gravid. noen som vet om dette stemmer eller ikke? vil jo ikke spise noe som kan skade lille peanut heller liksom.. hehe.

Trur neppe det er skadelig, men de sier at lakris kan hjelpe til med å starte fødselen når den tid kommer da, men er jo bare et kjerringråd det også, hjalp ikke et spøtt på meg hvertfall[8D] Trur nok du kan kose deg med IFA'n din med god samvittighet[:)]

Spis ifa du. [;)] Eneste bivirkningen er nok at du kan risikere å løpe litt på do. [8D]

Lakris kan øke blodtrykket ditt i svangeskapet, men en eske Ifa om dagen gjør ingenting fra eller til. Lackerol inneholder kunstige søtstoffer som kan gjøre deg oppblåst og løs i magen, ut over det er det ikke (så vidt jeg vet) farlig[:D] Spis og kos deg!!

tusen takk alle sammen [:D]
da skal jeg spise ifa med god samvittighet. på do løper jeg hele tia så en gang fra eller til spiller ingen rolle det heller. haha! [:D]

Enjoy your ifa[:D]

ORIGINAL: Tre blir fire

Enjoy your ifa[:D]

hihi, I will [;)] [:D]

Du kan nok bare kose deg!
Jeg ble rådet av legen og spise IFA jeg, fordi det vistnok skulle hjelpe på kvalme! Jeg merket dog ikke noe til den effekten!

Men jeg ville nok bare koset meg videre!

ORIGINAL: Cameleon

Du kan nok bare kose deg!
Jeg ble rådet av legen og spise IFA jeg, fordi det vistnok skulle hjelpe på kvalme! Jeg merket dog ikke noe til den effekten!

Men jeg ville nok bare koset meg videre!

oi, hehe, bare enda en god grunn til å spise [:D]

Jeg har fått dilla på ifa og spiser det støtt og stadig [8D] det er ikke noe farlig [;)]

ORIGINAL: Dalin87

Jeg har fått dilla på ifa og spiser det støtt og stadig [8D] det er ikke noe farlig [;)]

hehe, det er bra det ikke er bare meg [:)] det er jo sååå godt!!

ORIGINAL: Tonje89

Spiser ikke ifa etter forrige svangerskap da jeg hadde dilla på det en stund og ble forferdelig dårlig i magen[8D]

uff, ja, det kan jeg tenke meg. regner med om jeg spiser nok så blir jeg dårlig jeg også. men tar sjansen det er alt for godt! hehe

Back
Topp