If u want to know !

Linka

Gift med forumet
Var på helsestasjonen idag og skal til legen IGJEN på torsdag. Prøvene viste negativt, men en av de var negativ, men kunne ikke utelukke en type allergi. Vet ikke hva. Får vite det til torsdag tror jeg. Snakket bare med kontordamen.
Uansett kunne de ikke hjelpe så mye på helsestasjonen. Gav han sprøyta si og nå hoster han bare ikke, men er survete og sover ikke i tillegg.

Føler meg skikkelig utslitt etter en økt inatt hvor han sovnet rundt ni, våknet halv ellve og sovnet ikke før klokka halv et. Og selfølgelig rett etter at han sovnet kom det tre store hosteanfall etter hverandre så ingen her sovnet før godt over ett.
Vet ikke hvor mye jeg orker være her inne utover, men skal prøve så vi ihvertfall får ordnet konkurransene og pratet litt. Klarer meg vel ikke uten dere, men er bare sååå sliten og kjenner at depresjonen har slått rot i meg. Slitsomt å være " den alltid så glade og sprudlende" Linka når jeg ikke er det lenger.
Glad i dere alle sammen !!!
Klem

åhhh stakkars deg...føler virkelig med deg...håper virkelig det blir bedre snart og at de finner fort ut hva det er...Stor stor klem

Stakar vennen min da... Huff, har så veldig lyst til å hjelpe deg! Du må bare si i fra hvis det er noe du trenger.. Og husk at det er helt i orden og ikke være så sterk bestandig. Helt i orden å gråte hvis du føler for det, vet du.. Det er ikke noe godt å holde følelsene inni seg, det gjør bare vondt verre.. Huff føler så med deg, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Håper så inderlig at den vakre gutten din snart blir frisk, og at du blir hørt av helsevesenet.

Lov meg at du sier i fra hvis du vill prate! Det er ikke noe godt å føle seg sliten og utbrent..

Kjempestor klem til deg, vennen! Sender noen *God bedring* vibber til gutten din også!

Huff, det er ikke bra, Linka!!
Sender deg en trøsteklem..

Håper alt ordner seg snart. Er grusomt å
ikke få den søvnen man trenger, og spesielt ikke
når ting er vanskelig fra før. Husk at du ikke alltid trenger
å være den sprudlende og blide, vi er også her for å hjelpe
DEG!
Du må huske at her er mange som tenker på deg, og ønsker
og hjelpe! Må ikke være redd for å si ifra!! [:D]
Og så må du være her inne fordi du har lyst, og ikke for vår skyld!!

Vi setter uansett stor pris på alt du har gjort og gjør for oss her inne!!

Stoor klem til deg Linka!!!

Uff,får så vondt av han...[:(]
Håpe de kan finne ut hva det er da!!!
Og at dere får sove i natt...

ORIGINAL: Hanna C

Stakar vennen min da... Huff, har så veldig lyst til å hjelpe deg! Du må bare si i fra hvis det er noe du trenger.. Og husk at det er helt i orden og ikke være så sterk bestandig. Helt i orden å gråte hvis du føler for det, vet du.. Det er ikke noe godt å holde følelsene inni seg, det gjør bare vondt verre.. Huff føler så med deg, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Håper så inderlig at den vakre gutten din snart blir frisk, og at du blir hørt av helsevesenet.

Lov meg at du sier i fra hvis du vill prate! Det er ikke noe godt å føle seg sliten og utbrent..

Kjempestor klem til deg, vennen! Sender noen *God bedring* vibber til gutten din også!

Setter utrolig stor pris på at du er her Hanna C.
Thanks....

Og til alle sammen som gir meg utrolig støtte om dagen.
Jeg setter utrolig stor pris på at dere er her for meg. Hva jeg sku gjordt uten dere vet jeg ikke.
Klem

Uff, Linka håper og håper på at Alexander blir bedre.. Krysser fingrene for at dere finner ut hva det er.
En STOR klem fra meg.

Sender deg og lille Alexander en stoooooor klem!
Håper det ordner seg for dere snart...fælt å gå slik å gruble, uten
den søvnen man så sårt trenger!

Huff og huff føler me deg søvnen er så viktig.
Håper det gir seg snart og at gutten din blir friske.
Vi er her når du vil inn igjen og er det noe så er det bare å si fra.
Sender deg en kjempe store trøste klem.

Stor trøsteklem til både mamma'n og den lille[:(]
Håper det går bedre med dere snart!!

Masse lykke til hos legen i morra da!!![:)]
Håper de finner en grunn til at han holder på slik...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp