Linka
Gift med forumet
Var på helsestasjonen idag og skal til legen IGJEN på torsdag. Prøvene viste negativt, men en av de var negativ, men kunne ikke utelukke en type allergi. Vet ikke hva. Får vite det til torsdag tror jeg. Snakket bare med kontordamen.
Uansett kunne de ikke hjelpe så mye på helsestasjonen. Gav han sprøyta si og nå hoster han bare ikke, men er survete og sover ikke i tillegg.
Uansett kunne de ikke hjelpe så mye på helsestasjonen. Gav han sprøyta si og nå hoster han bare ikke, men er survete og sover ikke i tillegg.
Føler meg skikkelig utslitt etter en økt inatt hvor han sovnet rundt ni, våknet halv ellve og sovnet ikke før klokka halv et. Og selfølgelig rett etter at han sovnet kom det tre store hosteanfall etter hverandre så ingen her sovnet før godt over ett.
Vet ikke hvor mye jeg orker være her inne utover, men skal prøve så vi ihvertfall får ordnet konkurransene og pratet litt. Klarer meg vel ikke uten dere, men er bare sååå sliten og kjenner at depresjonen har slått rot i meg. Slitsomt å være " den alltid så glade og sprudlende" Linka når jeg ikke er det lenger.