Iduform når du skal til syden??

helli

Flørter med forumet
Eg reise te alanya neste helg [:D] galgleder meg [:)] så var jeg på apoteket å kjøpte iduform hu apotekdama sa eg konne ta d når eg e gravide.. men vet dere noe om d?? har lest pakningen å alt står ingenting om at garvide ikke kan ta d.. men føler d er lurt å ver på den sikre siden [;)]

Så vidt jeg vet er det helt greit å bruke både som gravid og ammende [;)] Masse god tur og kooos deg!! [:)]

BLÆÆÆÆ!
Jeg skulle til Alanya i August, men jeg avbestilte da jeg fant ut at jeg var gravid. Familien min (ja vi er Norske) bor der nede, så kjenner jeg lengter veldig ned der nå..

Ønsker deg en knallers ferietur :) Og idoform går nok helt fint, men ring legen for å være heeeeeelt sikker :)

Idoform kan du trygt ta. Legen min sa at eg virkelig burde ta det når eg reiste, så eg ikkje blei dårlig mens eg er gravid. Heilt trygt!!
Hugs på alt du må holde deg unna der nede, isbitar, salat, is som ikkje er plastikk rundt, kjøttet må vera heilt steikt, osv:)

Takk for svarå :)

Men frøken lillan [:)] koffar ikke bare reisa tiligere e ikke sikkert d hadde vore så lett å våre der nede i august når du er gravid for er jo på den varmeste tiden da [:)] far min og har leilighet der nere men di bur ikke der ennå [:)] Hvor har familie din leilighet hen???

Back
Topp