Idrettsgallan på TV i går + gro hammerseng

Mummyme

Glad i forumet
Noen som så dette på Tv i går?
Må si jeg beundrer kjolevalgene til enkelte..
For og være litt kritisk så syns jeg gro hammerseng så ut som en drag artist! (ikke vondt ment)
Hun er jo kjempe høy og burde absoulutt ikke gått i så høye hæler, og med mini
tube kjole så kommer jo hver en muskel frem!
Og gangen i høye hæler.. hehe.. :)

http://www.dagbladet.no/2011/01/08/kjendis/idrettsgallaen/tv_og_medier/14995032/

Dette var et heldig bilde :p

Jeg syns at håndballjentene kler seg altfor lite feminint! De kunne klart så utrolig mye bedre, så flotte jenter som de faktisk er!!

Når det er sagt, så syns jeg hele idrettsgallaen var teit.. Hele produksjonen var bare en pinlig affære, og et krampaktig forsøk på å være morsomme. Det slo bare feil ut og ble flaut, syns jeg......
Erik Solbakken gjør seg best som barne-tvonkel..

Jeg syns hun så smashing ut i den tubekjolen!
Hun er godt trent, høy og flott.
Så hvorfor ikke vise det frem?

Drag artist?

Det her er en drag artist:

ORIGINAL: Pijah

Jeg syns at håndballjentene kler seg altfor lite feminint! De kunne klart så utrolig mye bedre, så flotte jenter som de faktisk er!!

Når det er sagt, så syns jeg hele idrettsgallaen var teit.. Hele produksjonen var bare en pinlig affære, og et krampaktig forsøk på å være morsomme. Det slo bare feil ut og ble flaut, syns jeg......

SÅÅÅÅ enig.

Jeg syne synes Gro strålte jeg!

Hun er så vakker. Også så trent. Misunnelsen spiser meg opp! [:-][:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Enig.
Hadde jeg sett slik ut hadde jeg kun brukt tubekjole.
[:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Og så er hun kjempehyggelig i tillegg! Sånn person som alle vil være! Dårlig gjort at noen får alt.. [8D][:D]

Jeg synes så absolutt ikke hun lignet på en dragartist. Synes hun var flott jeg[:)]
Meeen om jeg skal si en ting så hadde jeg nok ikke valgt stroppløs kjole hvis jeg var hun.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg synes så absolutt ikke hun lignet på en dragartist. Synes hun var flott jeg[:)]
Meeen om jeg skal si en ting så hadde jeg nok ikke valgt stroppløs kjole hvis jeg var hun.

Enig i denne[:)]

Gro kledde ikke kjolen spesiellt godt, hun har litt kraftig skulderparti for den. Synes det generellt var mange kjedelige svarte kjoler på damer som har kropp til å ha på seg så mye lekkert! Hvorfor gjemme seg bort i den lille sorte?

Syns hun er en alletiders dame jeg og, ikka ta meg feil på den!

Derfor synd hun ikke kan kle seg bedre!
Hun er som over meg nevn, alt for breskuldret til en sånn kjole!

Og altfor høy til sånne hæler til en sånn kjole! Hun ruva jo 1 meter over alle!

Fremmer ikke de feminime trekkene da :)

På bilde var hun ganske heldig, men de som så det live sjønner kanskje hva jeg snakker om :)

Syns hun var flott, jeg.

Meeen jeg er generelt ikke den som er mest kritisk til hva andre har på seg. Det blir for mye jantelov for meg.

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg syns hun så smashing ut i den tubekjolen!
Hun er godt trent, høy og flott.
Så hvorfor ikke vise det frem?

Drag artist?

Det her er en drag artist:

MO minner mye mer om Drag artist synes jeg da.!!!

ORIGINAL: Pijah

sinnsykt enig!! det ble bare flaut flaut flaut!!!!!! den exen te northug saken va bare vemmelig!!!!

Mo er en dragartist i mine øyne.

Gro kunne gått i striesekk og fortsatt vært hot hot hot spør du meg!!

Som at modeller på 180-85 ikke bruker høyhæla liksom.... Skjønner ikke hvorfor Gro ikke skal få kle seg sånn også?
Er så glad for at jeg ikke klarer å ta meg rettighter til å "klage" på hva andre har på seg/gjør. SÅ perfekt er jeg ikke....

Gid jeg hadde hennes kropp og så slik ut....

Jeg syes egentlig Karoline D Breivang var mer uheldig med antrekket jeg..[8|][8|]

Beinstillinga hennes var ihvertfall ikke feminin![8D][:)] 

Back
Topp