Idol

Jepp. Jeg ser :)

Hva synes dre så langt?:)
Liker ikke hu der astrid sugaren! Hun synger med den vibratoteren i halsen som ødlegger de fleste sanger, sang vell og merke ikke med den idag! Men liker hu andre astrid, hun blonde :)

Liker ikke hu der astrid sugaren! Hun synger med den vibratoteren i halsen som ødlegger de fleste sanger, sang vell og merke ikke med den idag! Men liker hu andre astrid, hun blonde :)
hehe, jeg liker hun jeg:) liker og hun andre astrid:) liker ikke så godt steffen og heller ikke siri.. Eirik vet jeg ikke helt:p

Stem på Eirik...en kul fyr, gikk på skole med han :-) og utrolig dyktig syns jeg! Så liker jeg veldig godt Siri :-)

hehe, jeg liker hun jeg:) liker og hun andre astrid:) liker ikke så godt steffen og heller ikke siri.. Eirik vet jeg ikke helt:p
Ble fort lei han steffen, var alt for mye videoer og sanger på facebook etter første gang han sang på tv, så gikk lei. Siri har litt spesiell musikk smak, men flink og synge avogtil :) eirik har jeg ikke likt, er ikke min type musikk i det hele tatt...

Så langt i dag syns jeg Steffen var dårligst.

Åherregud! Jeg ble ganske sjokkert her!

Samme her. Hun og Eirik fortjente finalen

Jeg er egentlig ikke så sjokkert, det er skjeldent noen fordel å få favorittstempel tidlig sånn som hun har fått.

Håper på drømmefinale mellom Eirik og Siri, der Eirik trekker det lengste strået :-)

Back
Topp