Idol

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som skal se?
Det skal vi,gutten på 11 er en liten idol tilhenger,så no kom han og ville se:

Må jo se! ;) syns det er vilt at det er 10 år siden første gang! :)

Må jo se! ;) syns det er vilt at det er 10 år siden første gang! :)
Ja det sa jeg og,10 år,det er no ikke så lenge siden.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehehe, husker også godt den første sesongen! Jeg ble så vilt forelska i David :P Da var jeg 13 år, virkelig i rette alderen ;)

Hehehe, husker også godt den første sesongen! Jeg ble så vilt forelska i David :P Da var jeg 13 år, virkelig i rette alderen ;)

Hehe den alderen var eg og i. Gaute var the love of my life.. hehe

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Gosh, har gledet meg hele uken!! Hahaha kommer det i reprise snart?

Jeg så det også! Utrolig koselig! Men jeg så aldri første sesongen, da var jeg 13/14 og "alt for kul", så jeg var ute å hang med venner å gjorde bare dritt på den tiden og kunne ikke bruke fredagskvelden med familien,,,

Jeg så det også! Utrolig koselig! Men jeg så aldri første sesongen, da var jeg 13/14 og "alt for kul", så jeg var ute å hang med venner å gjorde bare dritt på den tiden og kunne ikke bruke fredagskvelden med familien,,,
Første sesongen var jo den beste....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hvorfor finner jeg ikke på sumo? :O

Det har litt med hvordan abbonnement man har.. Det jeg har er Gull og det er ikke mulig å se tidligere programmer på det abbonnementet, men jeg kan spole tilbake i 2 timer på direktesendinger..

Det har litt med hvordan abbonnement man har.. Det jeg har er Gull og det er ikke mulig å se tidligere programmer på det abbonnementet, men jeg kan spole tilbake i 2 timer på direktesendinger..

Ah. Gull jeg også! Var jo ikke slik før :/

Back
Topp