Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det sa jeg og,10 år,det er no ikke så lenge siden.....Må jo se!syns det er vilt at det er 10 år siden første gang!
![]()
Hehehe, husker også godt den første sesongen! Jeg ble så vilt forelska i DavidDa var jeg 13 år, virkelig i rette alderen
![]()
Tror det kommer i morgen! Selv måtte jeg se det en time forsinket på Sumo.. Var på middag frem til 9 ^^Gosh, har gledet meg hele uken!! Hahaha kommer det i reprise snart?
Første sesongen var jo den beste....Jeg så det også! Utrolig koselig! Men jeg så aldri første sesongen, da var jeg 13/14 og "alt for kul", så jeg var ute å hang med venner å gjorde bare dritt på den tiden og kunne ikke bruke fredagskvelden med familien,,,
Tror det kommer i morgen! Selv måtte jeg se det en time forsinket på Sumo.. Var på middag frem til 9 ^^
Hvorfor finner jeg ikke på sumo? :O
Det har litt med hvordan abbonnement man har.. Det jeg har er Gull og det er ikke mulig å se tidligere programmer på det abbonnementet, men jeg kan spole tilbake i 2 timer på direktesendinger..