Idol Junior

Hvorfor hadde ikke deres barn fått lov til å delta hvis de virkelig ønsket det?? Skal ikke se på, men hvis mine barn hadde lyst hadde jeg i samarbeid med far tatt stilling til om det er noe de kan takle. Ville ikke avskrevet det før jeg har hørt argumentene til ungene mine.

Fordi det er ikke alt barn bør få lov til aldri så mye som de ønsker. Jeg tror det er en stor risiko for at det blir en enorm psykisk belastning, og den risikoen er for meg enormt mye større og potensielt skadelig på mange måter enn den eventuelle positive opplevelsen gjennom å delta og eventuelt vinne.

Skal verken se på eller sende mine barn for å delta på noe slikt. Jeg syns det er evig nok med 16 års grense på slike programmer. Talentshow eller en enkelt opptreden på tv av og til som barn er en ting, men å bli faktisk kjent og sett på tv, og gjennomgå hele det med å bli stemt ut og gå på auditioner og få ja eller nei, og bli skrevet om i aviser/blader og diskutert på nett av jevnaldrede... Nei, det syns jeg man bør spare barn for! Syns nesten det er like usmakelig som sånne skjønnhetskonkurranser for barn...
Signerer!

Kommer til å se en episode for å se.. Men hadde aldri latt mine barn delta!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp