Idiotsjef!

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Den forb...dr..sjefen har fortalt til andre på jobb at jeg er gravid!! Har jo ikke fått fortalt det til familie en gang! Det var en tillitssak at jeg sa det til henne, slik at hun kunne få tilrettelegge for meg, og forstå hvorfor jeg ikke er i tipptopp form for tiden. Hvem som gjør sånt?! Kjerringen er gravid selv i tillegg!!! Har så lyst å melde henne, hun kommer unna med så sinnsykt mye. Er så sinna jeg rister!!!!

Dette burde du absolutt tatt videre! Brudd på tilliten så det holder.
Dersom du jobber hos en såppas stor arbeidsplass at det er en HR avdeling bør du ta det gjennom de slik at det blir en personalsak ut av det og det havner i mappa til sjefen din. Evt. ta det gjennom tillitsvalgt.
Skjønner godt at du koker!

Ja, f..heller. Hun har virkelig vridd seg unna så mye, og ingen har tatt henne på det for alle unnskylder henne fordi hun er gravid. Skal melde fra om det i morgen. Det går virkelig ikke an! Har heldigvis verdens beste HR-kontakt, så regner med det skal gå bra. Håper aldri jeg blir sånn selv! :cussing

Useriøs sjef! Høres ut som min sjef, bare at det er mann da. Men i mitt tilfelle så var det en ansatt som sa til sjefen at jeg var gravid før det var offisielt. Det endte med at sjefen nekta meg å jobbe turnus i sommer, for jeg kunne bli syk. Så ikke bare du som har idiotsjef ;)

Samme som min sjef det. Jeg valgte å fortelle det til sjefen pga sykemelding rett etter ferien/inleggelse/hyperemesis. Ba han om å IKKE fortelle det videre, med hensyn til MA'en jeg hadde tidligere i år. Fikk vite fra en på jobben at de fleste vet det nå. Jeg kommer ikke til å la dette bare gå, han har ingen rett til å gå rundt å fortelle dette.. Koker over for meg!

Da hadde jeg blitt fly F forbannet, og sagt klart ifra at dette var langt over streken!!!
Håper hun er litt ydmyk og sier unnskyld til deg skikkelig. Ikke at det er nok men...

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

For ei j.... megga! Ta det videre. Slikt går ikke ann....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk for at dere er enig. Ikke lett å vite når man overreagerer nå som kvalmen og hormonene regjerer! Skal smelle i bordet med dette i morgen, så får hun seg en skikkelig smekk på fingrene får jeg håpe. Møkkasjef!

Er selv sjef, kanskje ikke så populært på dette innlegget? :/ men er så enig så enig med dere. Vi sjefer har stort ansvar og plikt ovenfor våre ansatte/underordnende! :)

Samme som min sjef det. Jeg valgte å fortelle det til sjefen pga sykemelding rett etter ferien/inleggelse/hyperemesis. Ba han om å IKKE fortelle det videre, med hensyn til MA'en jeg hadde tidligere i år. Fikk vite fra en på jobben at de fleste vet det nå. Jeg kommer ikke til å la dette bare gå, han har ingen rett til å gå rundt å fortelle dette.. Koker over for meg!

Akkurat samme grunn for min del. Trodde hun forstod situasjonen min siden vi mistet i uke 20 i april og jeg har slitt masse etter det. Har fått time med HR neste uke. Udugelige sjefer.

Er selv sjef, kanskje ikke så populært på dette innlegget? :/ men er så enig så enig med dere. Vi sjefer har stort ansvar og plikt ovenfor våre ansatte/underordnende! :)

Er mellomleder selv, så ikke noen fare. Har takk og lov ikke noe personalansvar. De fleste sjefer har en sjef de også;)

Jeg er også sjef selv, men har ingen problem med å si at dette er brudd på taushetsplikten! Hun har absolutt ansvar for å skape tillit og trygghet på jobben. Håper du tar det videre. Jeg har selv hatt en slik leder tidligere

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Back
Topp