aspiritofthewild
Blir kjent med forumet
Bor i borettslag, og har lov til å ha to husdyr her. Hadde to hunder, men den ene bråkte så mye at den måtte bo hos foreldrene mine. Da tok jeg inn en katt, en flott og fin og dyr rasekatt. Katten satt i vinduet en dag og koste seg, dagen etterpå blir jeg oppringt av oppdretteren av katten, som min far hadde ringt til, og skjelt ut. Det er han som eier leiligheten, men likevell, jeg har fått lov av borettslaget og ha 2 husdyr her. Med en eneste gang jeg gjør noe som helst her i borettslaget går telefonen til min far... "Hun gjør det og det, hun mener det og det, hun har en katt.... hun har hatt kjæresten sin på besøk etc....
Fy F## for en drittkjerring
Må legge til at hun ikke liker dyr. katten satt i vinduet med en liten gløtt på det, og hun gikk forbi med barnebarna sine og hun sa. " Hold dere vekke fra den katten, katter er farlige. "
Idiot er det eneste ordet jeg har.
Fy F## for en drittkjerring
Må legge til at hun ikke liker dyr. katten satt i vinduet med en liten gløtt på det, og hun gikk forbi med barnebarna sine og hun sa. " Hold dere vekke fra den katten, katter er farlige. "
Idiot er det eneste ordet jeg har.