Idiotiske sladrekjerringer

aspiritofthewild

Blir kjent med forumet
Bor i borettslag, og har lov til å ha to husdyr her. Hadde to hunder, men den ene bråkte så mye at den måtte bo hos foreldrene mine. Da tok jeg inn en katt, en flott og fin og dyr rasekatt. Katten satt i vinduet en dag og koste seg, dagen etterpå blir jeg oppringt av oppdretteren av katten, som min far hadde ringt til, og skjelt ut. Det er han som eier leiligheten, men likevell, jeg har fått lov av borettslaget og ha 2 husdyr her. Med en eneste gang jeg gjør noe som helst her i borettslaget går telefonen til min far... "Hun gjør det og det, hun mener det og det, hun har en katt.... hun har hatt kjæresten sin på besøk etc....

Fy F## for en drittkjerring

Må legge til at hun ikke liker dyr. katten satt i vinduet med en liten gløtt på det, og hun gikk forbi med barnebarna sine og hun sa. " Hold dere vekke fra den katten, katter er farlige. "

Idiot er det eneste ordet jeg har.

teite folk! [:'(]

hmm noen mennesker er bare helt[:'(][:'(]

Argh!!

Er det ikke irriterendemed sånne som skal legge seg oppi alle andres liv? Hun har sikkert ikke så mye å drive med siden hun må klage på deg.

gørre-dame!!

m

ORIGINAL: monicabebe

Argh!!

Er det ikke irriterendemed sånne som skal legge seg oppi alle andres liv? Hun har sikkert ikke så mye å drive med siden hun må klage på deg.

gørre-dame!!

m

Sånne må alltid klage på andre..[:@][:@][:@]

Drittkjærring![:@] Hater at folk legger seg oppi ting de ikke har noe med altså!

ååååå blir så irritert å lese om slike kjerringer!!!
Hva er grunnen til at dem sal blande seg inn i alt og være så jævli sure da??

Katter er farlige????? Hallo??? Hun lærer jo barnebarna sine opp til og bli redd for dyr... Har du snakket med henne om det, eller er det kanskje ikke noen vits? Hva skjedde med katten? Du måtte ikke kvitte deg med den? Huff, jeg bodde i et slikt borettslag tidligere, og sånne mennesker som det var noe av grunnen til at jeg flyttet[:'(]
Stå på krava!!!!!!

Har katten min ennå, og etter Emmelineloven er det lov å holde innekatt, ingen kan hindre meg det, for det er bestemt av en dom i høyesterett. Da jeg har fått lov til å ha to husdyr i leiligheten, har jeg da også lov til å ha to husdyr her.
Det er helt idiotisk at noen lærer opp barn til å være redde for dyr. [:'(]
Jeg skal beholde katten min jeg. [:)]

Herregud for ei drittkjerring! Hadde dratt rett bort å fortalt henne nøyaktig hva jeg mente + at jeg hadde ringt pappan min å fortalt han nøyaktig hva jeg mente! Åhhh.. Sånne folk irriterer meg!

Back
Topp