lelo
Glad i forumet
Jeg har snakket med en dame som er veldig inneforstått med kosthold og lignende! Hun er også barnesykepleier. Så sa jeg at vi skulle prøve ut en grøt som ikke er basert på kumelk. Da sa hun: "Ja, det bør dere!! Det er jo velkjent at babymager ikke er modne for kumelk før de er ett år, så det er helt idiotisk at de baserer mme og grøt på det! De gjør det fordi det er billigst og for å tjene penger...!"
Altså, jeg vet jo at de fleste tåler det, og relativt godt også.. M tåler det, men tror han reagerer litt på det allikevel! Er jo veldig mange som blir ekstremt harde i magen av både grøt og mme, så kanskje er det noe i det?!
Blir spennende å se om vi slipper maltextrakt nå (og at han våkner og propper på natta) da, vi som har vært avhengig av det siden han begynte med tillegg med mme...!
Altså, jeg vet jo at de fleste tåler det, og relativt godt også.. M tåler det, men tror han reagerer litt på det allikevel! Er jo veldig mange som blir ekstremt harde i magen av både grøt og mme, så kanskje er det noe i det?!
Blir spennende å se om vi slipper maltextrakt nå (og at han våkner og propper på natta) da, vi som har vært avhengig av det siden han begynte med tillegg med mme...!