Ideer til utdrikningslag??

Bamsejente

Glad i forumet
Driver å funderer over dette utrdrikningslaget jeg er med å arrangere, og lurer på om noen har noen tips til aktiviteteter for ei som er veldig glad i å lage mat og håndarbeid?

I tillegg jar jeg tenkt litt på å ha en slags mat konkurranse der vi deler opp i to lag, også får vi utdelt hver våre poser med ingredienser uten oppskrift, også lager vi mat ut av det som er i posene. Har lest noe om noe sånt en gang, men husker ikke helt... Noen som vet hvordan en slik sesjon kunne foregått?

Det var en god ide den du hadde syntes jeg=)
Så kan dere ha sånn smake på 10 forskjellige ting, og den som har mest rett vinner. Feks eddik, salt, egg, vann, olivenolje, dressing osv.

Dere kan leie en kokk? Vet ikke hva slags budsjett dere har, men er jo vanlig at det koster litte grann å være med=)

Det kommer jo litt ann på håndarbeider hun liker da, er jo litt forskjell på strkking og scrapbooking liksom;)

Det er mye tips til utdrikkningslag rundt om på nettet, men jeg er mest inni det for den aktive typen for øyeblikket da det er en sånne en vi arranger for=)

Back
Topp