Ideer til å gjøre stas på partner <3

Knøttet92

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg og mannen min har vært sammen i 6 år og venter vårt første barn. Både før og i forbindelse med graviditeten er han en utrolig støttende, snill og trygg for meg. Nå får jo jeg mye fokus av ham og de rundt oss, men jeg har så lyst til å finne på noe for å gjøre stas på ham før knøttet vårt kommer.

Og synes den klassiske kino og ut og spise blir litt for kjedelig.

Noen ideer, noen som har gjort eller skal gjøre noe gøy for/sammen med partner før det kommer ett nytt tilskudd til familien?

Jeg og mannen min har vært sammen i 6 år og venter vårt første barn. Både før og i forbindelse med graviditeten er han en utrolig støttende, snill og trygg for meg. Nå får jo jeg mye fokus av ham og de rundt oss, men jeg har så lyst til å finne på noe for å gjøre stas på ham før knøttet vårt kommer.

Og synes den klassiske kino og ut og spise blir litt for kjedelig.

Noen ideer, noen som har gjort eller skal gjøre noe gøy for/sammen med partner før det kommer ett nytt tilskudd til familien?

Sist svangerskap (når vi ventet vår første) fikk mannen hotell-weekend i bursdagsgave av meg. Det ble da en overnatting på spahotell med behandling, deilig middag ute og generelt mye kos og fokus på oss to.

Denne gangen skal vi en langhelg til Gdansk for litt kjærestetid før spebarnstiden tar tak igjen.

Hvis du vil gi han noe kun for han er jo tid med gutta, opplevelse av noe slag sikkert perfekt, da det unektelig blir mindre tid til sånt når babyen er kommet. Hva med billetter til en eller annen klatrepark, paintball, gokart, ølkurs etc (avhengig av hva han liker). Evt kan du og han gjøre en av disse tingene. Vi har hatt planer om å dra i klatrepark sammen i lang tid, jeg har litt høydeskrekk, så tror det hadde vært en skikkelig bra ting å gjøre sammen. Men vi har til nå ikke prioritert det. Er litt vanskelig nå som man er gravid og [emoji85]

Kjæresten ymtet forsiktig frempå at han kunne tenkt seg en fjelltur her om dagen. Heldig at han foreslo noe selv, så jeg var veldig positiv umiddelbart. Blir vel 4-5 dagers tur og et deilig avbrekk fra den endeløse sukkingen min over bekkensmerter og mas om ting som må gjøres :) Hadde vært koselig med en kjærestetur også, så kanskje jeg må søke litt på nettet etter storbyweekend i mai :)

Spa? Hotellhelg? Matopplevelse som er litt annerledes enn et vanlig restaurantbesøk?

Back
Topp