ide ?

delete

Andre møte med forumet
Trist å se at det er en del frafall her..   hadde sjølv ein SA i mai så veit kordan de har da..

Hadde det vert mulig å lage en egen tråd her på Mars forumet for de som mister..  Synst det er veldig trist å få alle de linkene med "forlater dere/min tid her er over"  lysende mot meg når eg kommer innpå.

Er innpå her flere ganger for dagen. men begynner no å vurdere å trekke meg vekk.. Mine uker til no har vert fine å gått veldig greit. men pga. alle som mister her så begynner eg og å bli litt engstelig..

Forstår godt at alle vil forelle om det og takke for seg. men kanskje i en egen tråd her ? en felles ?

kan noe gjørest.. ?

jeg skjønner tankegangen din, men jeg tror ikke det lar seg gjøre. Når folk lager egne tråder om det her er det jo ofte fordi de trenger noen gode og varme ord, noe de ikke ville fått i like stor grad om de skulle ha en "felles" tråd. Blir litt rart om de skulle bli satt i en slik bås. I tillegg så er jo SA/MA en realitet i hver 3. svangerskap så hvis man ikke klarer å godta den sannheten så er det nok lurest å holde seg unna BV. Det er mye tragisk som skjer i livet uansett om det er dødsfall, aborter, sykdom etc, og da mener jeg dette bør være et forum hvor man kan dele slie sorger så lik linje med å dele gleder.

Men for de som ønsker å prate ekstra mye om SA/MA, og prate med andre i samme situasjon så fins det vel et eget forum for de mener jeg.

ORIGINAL: **Haley**

jeg skjønner tankegangen din, men jeg tror ikke det lar seg gjøre. Når folk lager egne tråder om det her er det jo ofte fordi de trenger noen gode og varme ord, noe de ikke ville fått i like stor grad om de skulle ha en "felles" tråd. Blir litt rart om de skulle bli satt i en slik bås. I tillegg så er jo SA/MA en realitet i hver 3. svangerskap så hvis man ikke klarer å godta den sannheten så er det nok lurest å holde seg unna BV. Det er mye tragisk som skjer i livet uansett om det er dødsfall, aborter, sykdom etc, og da mener jeg dette bør være et forum hvor man kan dele slie sorger så lik linje med å dele gleder.

Men for de som ønsker å prate ekstra mye om SA/MA, og prate med andre i samme situasjon så fins det vel et eget forum for de mener jeg.

enig med deg. Det var godt å ha noen gode ord av ukjente da jeg selv opplevde MA i jan. Og som du sier, livet er så mye annet og glede seg over også. Og det er faktisk en realitet at man kan miste. Trøsten for de av oss som opplever dette tidlig i et svangerskap er at det ville ikke blitt et levedyktig foster, og da er det bedre at naturen ordner opp på et tidlig stadium enn rett før\etter fødsel[&o]

ORIGINAL: kremtopp

Trist å se at det er en del frafall her..   hadde sjølv ein SA i mai så veit kordan de har da..

Hadde det vert mulig å lage en egen tråd her på Mars forumet for de som mister..  Synst det er veldig trist å få alle de linkene med "forlater dere/min tid her er over"  lysende mot meg når eg kommer innpå.

Er innpå her flere ganger for dagen. men begynner no å vurdere å trekke meg vekk.. Mine uker til no har vert fine å gått veldig greit. men pga. alle som mister her så begynner eg og å bli litt engstelig..

Forstår godt at alle vil forelle om det og takke for seg. men kanskje i en egen tråd her ? en felles ?

kan noe gjørest.. ?

Er vel meg du sikter til da? Er meg som har mista idag, og JA jeg lagde min egen tråd her inne om det! Beklager om du Kremtopp må lese om livets realiteter.. Men SA er faktisk noe du også kan komme borti.. Men for guds skyld, jeg ønsker ikke dette om noen! Jeg vet virkelig ikke om jeg skal le eller grine av ditt forslag om egen tråd om å miste?? Er riktignok full i hormoner endå her jeg sitter, men dette syns jeg ble for dumt!

Takk til alle dere som har kommet med støttende ord, jeg syns dette er rett fram jævli og da hjelper det faktisk med litt "trøst...." Sorry Kremtopp hvis dette virker litt "surt" frå meg, men du traff virkelig rett på spikeren!

Nei, det er nok ingen god idé..

Spontanaborter skjer. Desverre. Det er trist, leit og helt forferdelig. Men det skjer. Og da er det en mamma og en pappa som sitter igjen ribbet for det de trodde skulle bli et barn, et mirakel [:(] Og da tror jeg ikke det riktige er å stue de bort, som noe "hysj hysj" som ikke er verdt å snakke om..

Men jeg skjønner hvor forslaget ditt kommer fra. Den frykten hadde jeg også i mitt forrige svangerskap. Og den er frysende grusom, rett og slett. Jeg tror ikke du mente noe vondt med forslaget, men jeg synes ikke det var en god idé [:)]

Enig med de andre som har skrevet her.
Det å miste noe så etterlengtet og verdifult
må være forferdelig og da er det godt med noen gode ord,tanker
og klemmer.

ORIGINAL: fillifjonka

Enig med de andre som har skrevet her.
Det å miste noe så etterlengtet og verdifult
må være forferdelig og da er det godt med noen gode ord,tanker
og klemmer.

enig her, få det ut "in puplic" så vi kan trøste hverandre, og ikke stue bort i en krok de som har hatt SA/MA.

Enig med de over her ja, er veldig godt å få noen trøstende ord. Mistet selv i april, og kunne nok trengt meg en tru innom et forum på det tidspunktet...
Men er nå greit at noen tar opp dette på denne måten får man diskutert det, og belyst noen sider av saken..uten at noen trenger å bli såret..

Back
Topp