Ideér til noe å finne på i varmen som høygravid?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
I dag har jeg ligget inne på sofaen hele dagen ettersom at det rett og slett er for varmt ute. Det er tre uker igjen til termin og det er meldt like varmt uten en eneste sky de neste 10 dagene....

Jeg begynner virkelig å kjede meg allerede. Er det noen som har noe tips til hva en kan finne på som høygravid?

Last ned og spill Animal Crossing. Det er fint tidsfordriv og god meditasjon synes jeg. Finnes til både iPhone og Android.

Jeg har termin i dag og er sååå lei av å vente

Her har jeg sittet og sett på Grimm med vifta rett i fleisen når frøkna er i bhg. Ellers prøver jeg å finne på noe med ho, men er jo så sliten og tung at det er ikke lett... 39+4 i dag

Stranda, rett og slett. Kjøp en strandparasoll og en god campingstol. På stranda er det litt luftigere og litt mer bris. Hold deg i skyggen, ha med masse vann med isbiter, vannmelon etc og bad masse. Eneste som funker.

Termin om 2 dager...klarer ikke å sitte på sofaen, jeg smelter der enda verre, stranda, basseng..isbiter på kroppen funker bra:)

Reiste på hytta ved vannet denne hælja og det var veldig deilig. For varmt ute og inne hjemme og orker ikke gjøre noen ting :wtf: spendt på hvordan uka som kommer blir med enda varmere vær meldt :facepalm: Svigermor skal være noen dager til på hytta så kanskje jeg joiner henne :)

Sitter mye ute i skyggen, gjerne der det er mest trekk/vind. Frosne druer er sykt godt, ei bøtte med vann til føttene gjør også susen. Og en kald dusj med vått hår.

Back
Topp