Idas fristelser

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen som har sett på disse episodene hvor hun lager makroner? Da sier hun at man ikke burde lage makroner med mandel mel som feks er kjøpt på helsekosten da de er uten fett eller noe sånt. Hvor kan man kjøpe mandel mel som er egnet til bruk av makroner da? Har alltid kjøpt pakkene fra helsekosten jeg. Ikke rart jeg ikke får til

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som har sett på disse episodene hvor hun lager makroner? Da sier hun at man ikke burde lage makroner med mandel mel som feks er kjøpt på helsekosten da de er uten fett eller noe sånt. Hvor kan man kjøpe mandel mel som er egnet til bruk av makroner da? Har alltid kjøpt pakkene fra helsekosten jeg. Ikke rart jeg ikke får til

Tror du kan få tak i de på helsekost også, men det må ikke være fettfritt/fettredusert mandelmel. Bare spør på butikken. Finner nok også på store butikker som helgø:)

Cacas og andre bakebutikker?

cacas som de sier over har garantert :) Men kanskje butikker med bedre utvalg, meny kanskje? Sa hun ikke noe om hvor man får kjøpt det i samme episode, syns jeg husket det :p men selvfølgelig ikke nå :/

Syns det er rart at de ikke kan begynne å selge mandelmel i vanlige butikker. Jeg kjøpte sist på Traktøren men i Sverige fant jeg det på Ica.

Back
Topp