Idas Dans

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Fader assa! Har akkurat les ut boken! Gud hvor trist! gråt som en fåss!Flere som har lest denne boken?

En mors beretning av å miste datteren sin i kreft:(

Å herlighet:( Så trist:( Vet ikke om jeg er sterk nok til å lese den. Var ikke sterk nok til å jobbe videre på kreftavdelingen på sykehuset. Kreft skremmer meg virkelig, og ikke minst alle de tragiske sjebnene det finnes som har eller opplever kreft:(

Føler jeg hørte noe på god morgen Norge en gang, er det hun som hadde ei datter i tenåringene? 

Huff, nei. Det er bare så urettferdig at noe slikt må skje med livsglade personer, og hvertfall disse unge menneskene:(

Nei, og vet ikke om jeg er helt klar for å lese en sånn bok akkurat nå emoticon

marihewn skrev:
Fader assa! Har akkurat les ut boken! Gud hvor trist! gråt som en fåss!Flere som har lest denne boken?

En mors beretning av å miste datteren sin i kreft:(

Ja ho var bare i tennårene:( Skrek å hulket meg gjennom hele boken! Den er så sterk å så utrolig bra beskrevet av en mor som ser sin datter lite å kjemp seg gjennom den forferdelige sykdommen!

Leste den for noen år siden. Leste den ut på en dag, klarte ikke legge den fra meg. Tårene rant gjennom hele boken, ufattelig sterk lesning!

Uff så grusomt. Absolutt ingen lesning for meg. Har angst nok som det er for at jeg skal miste min lille:'(  Godt ingen vet hva livet bringer.

Frk.Careface skrev:
Uff så grusomt. Absolutt ingen lesning for meg. Har angst nok som det er for at jeg skal miste min lille:'(  Godt ingen vet hva livet bringer.

Back
Topp