Idag

Isolde92

Elsker forumet
Känner jag mig glad [;)], trots att en lastbil framför mig körde på en papirkasse (tror det heter så, pappkartong) som kom flygande som en projektil rakt på min nya bils kofångare och gjorde skador på lacken [:@]

Har varit hos legen for at utreda om jag behöver mediciner for min depresjon, men vi kom fram til att det behöver jag inte eftersom jag känner mig piggare och framför allt gladare!!!!! [:D]

Var sen til min sjef og vi gick genom vad som kommer att skje for meg närmaste tiden.. Er utlånad til en annan avd. under min sykemelding som er på 50% til den 10 oktober. Sen ville hon ha meg tilbake, ska få jobba dagtid (slipper skift[:D]) men ska jobba mina helger... förkortade dock!
OM det är så att detta ikke fungerer så vil hon att jag säger til, hon sa att detta fikser vi... HON er bara den beste sjefen av alle !! [8D]

Pratade också med løneavd om hur jag ska göra med permisjon osv. Skönt att få det klart!

Oj, det blev långt men jag behövde skriva av mig lite, känner mig så glad idag.. Så när lillen/lillan i magen sparkade så smög ett leende upp på läpparna för en av de första gångerna! weeee....

Hoppas att alla har en lika strålande dag om inte så hoppas jag att min gjädje smittar lite til er!

Ja veldig. Sjefen er verkligen superbra..
Aldrig några problem där, trots att hon själv sliter med att få vår avdelning dit den ska och med egna personliga ting...

Så sant så sant... [:D]
Hon fick dessutom fødselsdepresjon då hon fick sitt andra barn så därför kan nog hon förstå ännu bättre, ja..

Så fint å høre at du kommer deg! Har selv vært utrolig plaget med dystre tanker, nesten ikke orket å vært inne på forumet en gang.... Men de siste dagene ser ting litt lysere ut[:)][:)][:)]

Ja, kjempefint at du er på rett vei[:)] Sjefen din virker veldig forståelsesfull også - så fint![:)]

Back
Topp