Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Oi, det har eg ikkje tenkt på, hihi. Det går nok fort!
Plutselig er jula her, håper at me blir ferdig med julepresangene på torsdag når me er i Haugesund på kontroll!
Må jo bli ferdige med de innen M reiser på jobb igjen![;)]
Gruer meg til han reiser[&o] Reiser 9 dager før jul.. Det blir nok tungt for både meg og han.
Han har jo aldri vært vekke på jul før..[&:] Men alt går vel på et vis, når man er på jobb, så er man på jobb.
Er nok greitt å være i utlandet da, en plass der de ikkje feirer jul på samme måte som me!
gleder meg masse til jul jeg også, er en så koselig tid syns jeg.
vi holder på å pusse opp stua, så når den er ferdig skal det pyntes, heldigvis ikke så veldig mye igjen,
skal tapetsere onsdag\torsdag, så legge gulv i helga, da er det bare foringer og lister igjen :))))
Gleder meg masse til jul! Mannen kommer hjem lille julaften[:)] Håper spiren har satt seg fast til den tid slik at vi kan gi en ekstra julepresang til resten av familien i julen! Og selvsagt at vi har fått kjøpt oss hus til den tid[;)] Gleder meg masse til i morgen, da er det både ul, og time med banken for å få lån (hente lånepapirer)[:D]