Idag ...

*Bobbo*

Forumet er livet
... er det 1 mnd til julaften.
Gleder meg. [:)][:)][:)]

Jeg oxo=)) hihi weeee[:D]

Oi, det har eg ikkje tenkt på, hihi. Det går nok fort!
Plutselig er jula her, håper at me blir ferdig med julepresangene på torsdag når me er i Haugesund på kontroll!
Må jo bli ferdige med de innen M reiser på jobb igjen![;)]

Gruer meg til han reiser[&o] Reiser 9 dager før jul.. Det blir nok tungt for både meg og han.
Han har jo aldri vært vekke på jul før..[&:] Men alt går vel på et vis, når man er på jobb, så er man på jobb.
Er nok greitt å være i utlandet da, en plass der de ikkje feirer jul på samme måte som me!

ORIGINAL: Cici03

Det gleder jeg meg til også!!

Driver faktisk og steker ribbe nå [:)] Og farse [:)]

Tenk, julaften er vi rugere!!! [:D]

Da er vi rugerer. Jippi...[:)][:)][:)]

Åååååååå, glede meg te jul[:D][:D][:D]

Då ska eg heim te mi kjæra vestlandsøy[:)][:)][:)]

hei[:)]jeg har pynta til jul i dag[:D][:D]litt tidlige vi[:D]gleder meg kjempe masse til jul, har fri heile jula[;)]

ORIGINAL: Lisa..

Gleder meg masse til jul!!!

Gleder meg også til søndag, første søndag i advent og jeg kan begynne å pynte til jul!!!

Gleder meg til å pynte jeg også. [:)][:)][:)]

gleder meg masse til jul jeg også, er en så koselig tid syns jeg.
vi holder på å pusse opp stua, så når den er ferdig skal det pyntes, heldigvis ikke så veldig mye igjen,
skal tapetsere onsdag\torsdag, så legge gulv i helga, da er det bare foringer og lister igjen :))))

[:D]

Gleder meg også til søndag, første søndag i advent og jeg kan begynne å pynte til jul!!!
[/quote

sign denne. jeg gleder meg så utrolig masse masse

samme her

Gleder meg masse til jul! Mannen kommer hjem lille julaften[:)] Håper spiren har satt seg fast til den tid slik at vi kan gi en ekstra julepresang til resten av familien i julen! Og selvsagt at vi har fått kjøpt oss hus til den tid[;)] Gleder meg masse til i morgen, da er det både ul, og time med banken for å få lån (hente lånepapirer)[:D]

Jula<33
Gleder meg masse:D
skal begynne med sprøyter julaften men... :P he he...

Back
Topp