Idag

Pixxi

mamma på heltid <3
Har jeg så lyst på bacardi breezer :p gaad altså!! Så for å få bort det suget så kjøpte jeg meg den nye soloen med melon&sitron smak:D smaker akkurat det samme som breezern:D er ikke barebare å være gravid å ha lyster!;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg så her om dager at cideren har kommet med iste og ferskensmak, har sååååå lyst på vet du! Typisk at jeg oppdaget den etter jeg ble gravid :P

Menmen, null problem å holde seg unna heldigvis, finner alltids noe annet godt :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg så her om dager at cideren har kommet med iste og ferskensmak, har sååååå lyst på vet du! Typisk at jeg oppdaget den etter jeg ble gravid :P

Menmen, null problem å holde seg unna heldigvis, finner alltids noe annet godt :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe;) sant det :D

Sent from my iPhone using BV Forum

hehe. Jeg satt å fantaserte om biff og rødvin her tidligere i uka. Hadde SÅ lyst på.
Ble en munkholm istede i protest. haha

Jeg fantaserte om champagne til sushien vi hadde i går! Huff, skulle ønske jeg var mer som min mor som visstnok ikke tålte lukten av alkohol når hun var gravid.......o_O

hehe. Jeg satt å fantaserte om biff og rødvin her tidligere i uka. Hadde SÅ lyst på.
Ble en munkholm istede i protest. haha

Jeg har faktisk veldig lyst på den mørke alkoholfrie munkholmen nå for tiden ! Drakk en god del av den forrige svangerskap og ammetid, Nam ! Nå har jo jeg valgt en alkoholfri livsstil utenfor svangerskapet også, så akkurat alkohol savner jeg ikke. Må nok gå til innkjøp av noen munkholm en dag snart :)

Er munkholm godt altså? Jeg har hatt så rare drømmer for tiden. Drømte at jeg drev og glemte meg flere ganger og drakk av ølen til typen og kom på det rett etterpå. Og det skjedde flere ganger og jeg fikk panikk. hahaha! Vurderte i drømmen og gå å kaste opp. Merkelig alt man skal drømme

Er munkholm godt altså? Jeg har hatt så rare drømmer for tiden. Drømte at jeg drev og glemte meg flere ganger og drakk av ølen til typen og kom på det rett etterpå. Og det skjedde flere ganger og jeg fikk panikk. hahaha! Vurderte i drømmen og gå å kaste opp. Merkelig alt man skal drømme

Jeg syns den mørke er kjempegod i alle fall :) brun boks ;) ja, rart hva man kan drømme ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp