Idag

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I hele dag har jeg følt at lille jenta i magen har kommet lenger og lenger ned.. samt en del kynnere og ubehag i magen. Noen som har hatt det likt? Er det dette som menes med nedpress?

Nedpress er når du kjenner hodet eller evt. stumpen presse nedover i bekkenet. Mot slutten så blir det litt sånn "melon mellom beina" følelse :P Kynnere og ubehag kan sikkert komme sammen med dette, men man kan fint kjenne nedpress uten ubehag også ;)

Nedpress er når du kjenner hodet eller evt. stumpen presse nedover i bekkenet. Mot slutten så blir det litt sånn "melon mellom beina" følelse :p Kynnere og ubehag kan sikkert komme sammen med dette, men man kan fint kjenne nedpress uten ubehag også ;)
hmm.. føler ikke at jeg har hatt noen "hodet-mellom-beina" opplevelse, men bare følt at hun har borret seg lenger ned på en måte samtid som jeg har hatt sterke kynnere og det var ubehagelig/vondt å gå. Av og til i noen få sekund har det føltes som om hun skal ramle ut, selv om jeg vet at det ikke hadde skjedd da :P Vanskelig å forklare da hehe

hmm.. føler ikke at jeg har hatt noen "hodet-mellom-beina" opplevelse, men bare følt at hun har borret seg lenger ned på en måte samtid som jeg har hatt sterke kynnere og det var ubehagelig/vondt å gå. Av og til i noen få sekund har det føltes som om hun skal ramle ut, selv om jeg vet at det ikke hadde skjedd da :p Vanskelig å forklare da hehe
Høres ut som nedpress da, ja. Har det litt innimellom, jeg også, men han ligger fortsatt ganske høyt i bekkenet så er nok lenge til jeg når den "hodet-mellom-beina" følelsen. Det kommer tidsnok! :P

Høres ut som nedpress da, ja. Har det litt innimellom, jeg også, men han ligger fortsatt ganske høyt i bekkenet så er nok lenge til jeg når den "hodet-mellom-beina" følelsen. Det kommer tidsnok! :p
Takk for svar, går jo rundt og kjenner på alt om dagen hehe :P Har time til jm i morgen tidlig så får nevne det for henne også å høre hva hun sier :) Ellers får jeg også mye vondt når babyen beveger seg inne i magen om dagen, noen ganger så hyler jeg til høyt hehe men det er helt sikkert veldig normalt.. Hadde det ikke sånn i første svangerskapet, men da hadde jeg morkaken fremme mot magen, tenker kanskje det er derfor.. vet ikke :P

Takk for svar, går jo rundt og kjenner på alt om dagen hehe :p Har time til jm i morgen tidlig så får nevne det for henne også å høre hva hun sier :) Ellers får jeg også mye vondt når babyen beveger seg inne i magen om dagen, noen ganger så hyler jeg til høyt hehe men det er helt sikkert veldig normalt.. Hadde det ikke sånn i første svangerskapet, men da hadde jeg morkaken fremme mot magen, tenker kanskje det er derfor.. vet ikke :p
Ja, det kan være rimelig smertefult når de små romsterer der inne - det har jeg også merket mer av dette svangerskapet! Hadde også morkaken fremme sist, så den dempet det vel kanskje litt da :P

Back
Topp