Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmm.. føler ikke at jeg har hatt noen "hodet-mellom-beina" opplevelse, men bare følt at hun har borret seg lenger ned på en måte samtid som jeg har hatt sterke kynnere og det var ubehagelig/vondt å gå. Av og til i noen få sekund har det føltes som om hun skal ramle ut, selv om jeg vet at det ikke hadde skjedd da Vanskelig å forklare da heheNedpress er når du kjenner hodet eller evt. stumpen presse nedover i bekkenet. Mot slutten så blir det litt sånn "melon mellom beina" følelse Kynnere og ubehag kan sikkert komme sammen med dette, men man kan fint kjenne nedpress uten ubehag også
Høres ut som nedpress da, ja. Har det litt innimellom, jeg også, men han ligger fortsatt ganske høyt i bekkenet så er nok lenge til jeg når den "hodet-mellom-beina" følelsen. Det kommer tidsnok!hmm.. føler ikke at jeg har hatt noen "hodet-mellom-beina" opplevelse, men bare følt at hun har borret seg lenger ned på en måte samtid som jeg har hatt sterke kynnere og det var ubehagelig/vondt å gå. Av og til i noen få sekund har det føltes som om hun skal ramle ut, selv om jeg vet at det ikke hadde skjedd da Vanskelig å forklare da hehe
Takk for svar, går jo rundt og kjenner på alt om dagen hehe Har time til jm i morgen tidlig så får nevne det for henne også å høre hva hun sier Ellers får jeg også mye vondt når babyen beveger seg inne i magen om dagen, noen ganger så hyler jeg til høyt hehe men det er helt sikkert veldig normalt.. Hadde det ikke sånn i første svangerskapet, men da hadde jeg morkaken fremme mot magen, tenker kanskje det er derfor.. vet ikkeHøres ut som nedpress da, ja. Har det litt innimellom, jeg også, men han ligger fortsatt ganske høyt i bekkenet så er nok lenge til jeg når den "hodet-mellom-beina" følelsen. Det kommer tidsnok!
Ja, det kan være rimelig smertefult når de små romsterer der inne - det har jeg også merket mer av dette svangerskapet! Hadde også morkaken fremme sist, så den dempet det vel kanskje litt daTakk for svar, går jo rundt og kjenner på alt om dagen hehe Har time til jm i morgen tidlig så får nevne det for henne også å høre hva hun sier Ellers får jeg også mye vondt når babyen beveger seg inne i magen om dagen, noen ganger så hyler jeg til høyt hehe men det er helt sikkert veldig normalt.. Hadde det ikke sånn i første svangerskapet, men da hadde jeg morkaken fremme mot magen, tenker kanskje det er derfor.. vet ikke