Idag

Skjønner godt at du gruer det, jeg grua meg som en gal! Men det gikk veldig bra! Går nok bra med dere også skal du se!

Skjønner at du gruer deg, gjorde jeg også! Felte en liten tåre når snuppa grein når vaksina ble tatt, men gikk over når hu fikk puppen :) Går nok bra skal du se :)

Helt lov å grue seg :) men så går det somregel godt! Fikk helt vondt i hjertet da lillegull ble stukket i lårene, men sågikk det fort over. De er flinke på helsestasjonen :) lykke til!

Det går nok bare godt:-) Lykke til:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Hvordan gikk det?!

Har vært noe kluss med appen, kommer til tider ikke inn!! Det gikk kjempe bra:-) 5730 g, 62 lang. Lang og slank . Han gråt når han ble stukket, men roet seg fort med god trøst fra mamma :-) han reagerte ikke noe spesielt etterpå. Vi jobber med skjevheten som allerede har kommet seg:-)

Har vært noe kluss med appen, kommer til tider ikke inn!! Det gikk kjempe bra:-) 5730 g, 62 lang. Lang og slank . Han gråt når han ble stukket, men roet seg fort med god trøst fra mamma :-) han reagerte ikke noe spesielt etterpå. Vi jobber med skjevheten som allerede har kommet seg:-)
Så braa :) godt å høre! Var problemer med appen her tidligere...

Så bra! :)

* på mobil *

Har vært noe kluss med appen, kommer til tider ikke inn!! Det gikk kjempe bra:) 5730 g, 62 lang. Lang og slank . Han gråt når han ble stukket, men roet seg fort med god trøst fra mamma :) han reagerte ikke noe spesielt etterpå. Vi jobber med skjevheten som allerede har kommet seg:)

så bra det allerede er blitt litt bedre:)

Back
Topp