Har dere gjort noe kjekt idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pøh.. Du har ikke handlet;-) Du har bare lekt handel du! I motsetning til visse andre;-) Vi leker ikke handel!;-)Tja.. jeg har brukt en del tid her.![]()
Utenom det har jeg vaska litt hus og klær, vært og handlet.. det var vel det.![]()
Hihi, nei, ble bare 6 poser her, pluss bleier og dopapir og sånt.Pøh.. Du har ikke handlet;-) Du har bare lekt handel du! I motsetning til visse andre;-) Vi leker ikke handel!;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Dårlig;-) her ble det 15;-)Hihi, nei, ble bare 6 poser her, pluss bleier og dopapir og sånt.![]()
Min dag:
07:00 opp av senga. Morgentrim, frokost, kaffe og en liter vann.
08:00 Trening(styrke og rockering)
08:30 mini ut i vogna. Tømte bilen for div, støvsuga kjelleren, tømte oppvaskmaskinen, la sammen klær.
09:30 mini våken. Tok morgenstellet på meg selv(..), hjalp typen med å flytte takboks, rydda søppel fra bilen, rydda leker fra stua.
10:30 trilltur til jobb
div småjobbing der
13:00 trilltur fra jobb. En time på pc-en for å fullføre det jeg skulle gjøre på jobb(..), lage middagen klar
15:00 henta storebror i bhg.
15:45 serverte middag til familien(inkl svigermor som kom idag. Rydde kjøkken...
17:00 KaffepauseBror var innom på besøk.
18:00 trilltur
Rydde leker, gi storebror kvelds, legge sammen klær, rydde yttergang, re opp seng til svigermor, legge rene klær på plass..
20:15 Opp på soverommet for å amme mini i søvn. Still working on it..
Full fart!
Hehe, tenkte det samme! Blir sliten bare av å lese det!Ikke rart du mangler på topp 100;-) Du gjør jo nyttige ting;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Og kanskje legge frem en bibel og et bilde av jesus.. og gjemme alt syndig.Hehe, jeg fikk akkurat tlf fra presten, han skal komme på besøk, så nå føler jeg at jeg må vaske huset![]()