Idag

Har fått begynt litt på hagearbeidet:) så deilig! God temperatur var det også! Vi flytta inn her i høst, så nå fikk jeg revet bort en del busker ol som jeg har irritert meg på i hele vinter! Åh, så godt :D

Har vært innom jobben med snuppa og drukken en kopp kaffe, pratet med bestemor (Altså barnas oldemor), storhandlet og nå vurderer jeg sterkt å spise middagen min, men er liksom ikke så kjempesulten i dag:P

Tja.. jeg har brukt en del tid her. :p
Utenom det har jeg vaska litt hus og klær, vært og handlet.. det var vel det. :p

Tja.. jeg har brukt en del tid her. :p
Utenom det har jeg vaska litt hus og klær, vært og handlet.. det var vel det. :p
Pøh.. Du har ikke handlet;-) Du har bare lekt handel du! I motsetning til visse andre;-) Vi leker ikke handel!;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Pøh.. Du har ikke handlet;-) Du har bare lekt handel du! I motsetning til visse andre;-) Vi leker ikke handel!;-)

Hihi, nei, ble bare 6 poser her, pluss bleier og dopapir og sånt.:p

Min dag:
07:00 opp av senga. Morgentrim, frokost, kaffe og en liter vann.
08:00 Trening(styrke og rockering)
08:30 mini ut i vogna. Tømte bilen for div, støvsuga kjelleren, tømte oppvaskmaskinen, la sammen klær.
09:30 mini våken. Tok morgenstellet på meg selv(..), hjalp typen med å flytte takboks, rydda søppel fra bilen, rydda leker fra stua.
10:30 trilltur til jobb
div småjobbing der
13:00 trilltur fra jobb. En time på pc-en for å fullføre det jeg skulle gjøre på jobb(..), lage middagen klar
15:00 henta storebror i bhg.
15:45 serverte middag til familien(inkl svigermor som kom idag. Rydde kjøkken...
17:00 Kaffepause:-) Bror var innom på besøk.
18:00 trilltur
Rydde leker, gi storebror kvelds, legge sammen klær, rydde yttergang, re opp seng til svigermor, legge rene klær på plass..
20:15 Opp på soverommet for å amme mini i søvn. Still working on it..

Full fart!

Ikke rart du mangler på topp 100;-) Du gjør jo nyttige ting;-)

Min dag:
07:00 opp av senga. Morgentrim, frokost, kaffe og en liter vann.
08:00 Trening(styrke og rockering)
08:30 mini ut i vogna. Tømte bilen for div, støvsuga kjelleren, tømte oppvaskmaskinen, la sammen klær.
09:30 mini våken. Tok morgenstellet på meg selv(..), hjalp typen med å flytte takboks, rydda søppel fra bilen, rydda leker fra stua.
10:30 trilltur til jobb
div småjobbing der
13:00 trilltur fra jobb. En time på pc-en for å fullføre det jeg skulle gjøre på jobb(..), lage middagen klar
15:00 henta storebror i bhg.
15:45 serverte middag til familien(inkl svigermor som kom idag. Rydde kjøkken...
17:00 Kaffepause:) Bror var innom på besøk.
18:00 trilltur
Rydde leker, gi storebror kvelds, legge sammen klær, rydde yttergang, re opp seng til svigermor, legge rene klær på plass..
20:15 Opp på soverommet for å amme mini i søvn. Still working on it..

Full fart!

å GuriMalta for en dag!!

Back
Topp