IDAG!!

mormarion

Gift med forumet
Merket vi de to første tennene til lille Simon
Kaj sa at det hørtes ut som noe skrapte når han gav han grøt tidligere, men han hadde ikkke klart å se noe. Så mamma sjekket med lillefingen, og joda, der var det to små tannebisser. åå vakringen min!
Glad for at de var på besøk på sykehuset når de merket det, så jeg fikk tatt "del" i det =)

Hurra for små tannebisser. Og så moro at du fikk tatt del i oppdagelsen. [:D] Man vil jo gjerne være der og se alt hva de små gjør og går igjennom, ja. [:)]

herlig snuppa!! - grattis med tannebisser 

ORIGINAL: TITTIN72

Martin fikk sin 1 i går. Å det var det farmoren som fant. Vi var ikke tilstede da. Men fikk se og kjenne den i går [:)]

ORIGINAL: TITTIN72

Så gøy Og så bra at du fikk tatt del i det [:D]

Jej [:D]

Linus også [:D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Hurra for små tannebisser. Og så moro at du fikk tatt del i oppdagelsen. [:D] Man vil jo gjerne være der og se alt hva de små gjør og går igjennom, ja. [:)]

jeeeeei[:D][:D] hipp hurra for tannebissene går det bra med deg da søta? tenker masse på deg

Har lenge hatt planer om å skrive et innlegg om operasjonen og hvordan det går nå, og skrev et langt et, men så klikket det for nettet her, og alt ble slettet. Så må bare komme meg litt ovenpå igjen, så skal dere få vite alt. Er ufattelig sliten, og bruker veldig lite tid på dataen.

Back
Topp