idag

LilleLavendel

Forumet er livet
skal jeg og mannen på besøk til noen venner som fikk en liten guttebebis for en uke siden! gleder meg så kjempemasse!!! hva skal dere idag a folkens? store planer?[:)] lurer på om jeg skal bake litt her også..hmmm.....:)

Åh, så koseli!![:D]
Æ ska nu mest sannsynli fære å svømme i varmtvannsbasseng i dag...det ska bi deili...se om det ikkje hjelpe på bækkene mett..[;)]

å, det fristet også! kanskje jeg også rettog slett skal gjøre det idag!:) basseng er så deilig for bekkenet ja![:)]

Superdeili...bære tenke litt på sæ sjøl...I forrige uka va æ på spa og fikk massage av føtter, arma og skuldra/nakke...nydeli...åsså fikk æ peeling på magen og magemaska[:)] Fikk åsså deili ansiktsmaska ( sku ha likt å sedd mæ sjøl ovenfra da...fikk sånne pads på øyan å..hihi)

åh, så deilig! det er noen som har det, ja![:)][:)] jeg skal i alle fall få meg en sånn time eller ti etter fødselen, det er bombesikkert![;)] 

Når jeg er ferdi på jobb i kveld skal jeg å søstra mi kjøre å besøka pappa som bor litt uttafor harstd [:)] tar ca 5 timer å kjøre, elsker å kjøre bil [:D] så blir vi der til søndag...
Blir nok en tur til narvik også da for å besøke fadderbarnet mitt [:D] han er faktisk sønnen til min fadder [:D]

Så koselig[:D] Jeg er på jobb nå (er ikke mye å gjøre, hehe!) og etter det skal jeg og en veninne spise ute på restaurant. herlig!! Så slipper jeg å lage noe hjemme selv[:D] Mannen får ta sweg en brødskive eller noe[:-]

I dag skal jeg på yoga etter jobb. [:)]

Det er utrolig koselig å snuse på bebiser. På tirsdag koste jeg et par timer med lille Solveig til Heather som da var 8 dager gammel. Nusselig! Man blir litt ekstra gira på spiren i magen når man koser med de små altså. Men Pitteliten skal få lov til å bli værende helt til rett før termin.

aimste: jeg elsker også biltur! gøy gøy! ta med noe godt på veien og kos dere masse:)
AdelinaL: jeg merker at jeg også vil på¨restaurant. faktisk vil jeg alt det som dere andre skal her inne! hehe
Maur: yoga! du er heldig som er i form til det! her er det bekkenet som hindrer meg fra sånne ting..... ja, de små får holde seg der inne, men er bare sååå deilig å kose på de små mye, varme byltene! gleder meg!!

Lykkeligemeg:

[:D] har allerede pakket cd`er med god musikk, kortstokk til fergeturen å ikke minst MASSE godis [:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg
Maur: yoga! du er heldig som er i form til det! her er det bekkenet som hindrer meg fra sånne ting..... ja, de små får holde seg der inne, men er bare sååå deilig å kose på de små mye, varme byltene! gleder meg!!

Takk for påminnelsen lykkeligemeg. Ikke alltid man klarer å ta et skritt tilbake og se på alt som er bra. Har bestemt meg for å ikke ha bekkenproblemer, så da håper vi kroppen min er enig. Så langt har den ikke kranglet - heldigvis. Skal yoga'e litt for deg også i dag jeg. Aaaahhhhoooommmmh! [;)]

Back
Topp