IDAG.

Fjolsy

Gift med forumet
hva er planen idag da jenter?

Skal dra å ta sol når det en gang åpner. [:)] Også blir det vell en tur på kafe. [:)]

idag blir d en liten  mini feiring av bursdagen t lille jenta mi:)
hadde stor feiring på lørdag så i dag blir d bare en bitte liten feiring, med AK sine bakte boller og muffins:)

ORIGINAL: `Happybody`

Absolutt ingenting og enda mindre enn det.

Har du noen planer for (kvinne)dagen da ?

idag skal jeg og fabian gå en laaang tur. kjøpe maling til soverommet hans og gjøre lekser.....
kanskje min kjære lager noe godt til middag[:)]

Idag skal vi på helsestasjon på legetime som er i forbindelse med 5 mnd kontrollen selvom Mina ble 6mnd igår[&:] Teite greier..Så fult hele tiden, så det er nesten umulig å få time[:'(]

Så er det barseltreff etterpå, men jeg får se om vi går

I dag skal jeg rydde og vaske litt hus, kose meg med jenta mi som er 1 år i dag!!![:D][:D][:D][:D][:D] Så skal jeg ordne litt kaker og pizzasnurrer, skal ha et lite selskap i ettermiddag!!!![:D][:D]

Gratulerer med 1-årsdagen Eline!![:)]

Skal begynne å rive litt tapet på rommet til Noah[:D]

Skal til tannlegen litt senere, *grøss*[:'(][&o]
Og sove[8D] (er ikke vant til å være oppe kl 8[;)])

vi skal på amathea treff i dag [:)]

Nja...her i gården skal det ikkje skje så veldi masse...full avslapping etter ett par daga me shopping....æ hata shopping[:'(] så bi æ og laptopen heile dagen[:D] må vel kanskje vask noen klær...men det e mye tid innimellom vaskinga[:)] men nyyyyyydeli vær har vi...sola som snik sæ inn i vinduet vårres og blå og klar himmel[:D]

har vært i Trondheim på ikea og kjøpt oss kjøkken[:)]

Back
Topp