Idag...

Fly

Elsker forumet
Kommer kjæresten min !!! Ventet sååå lenge nå, dumme jobb! Husker når jeg var liten (far som var kaptain) Så sa jeg at jeg skulle aldri finne meg noen som jobbet som pappa gjorde, og plutselig sitter jeg i det :P Men! Håper på flytting om ikke lenge, så selv om jeg ikke ser han så mye i jobbeukene, så kan jeg sove ved siden av han ihvertfall!

åååh så koselig ;) ja skjønner du savner han hvis han jobber borte lenge om gangen!

Kjenner igjen den følelsen. Men det er så utrolig godt å se kjæresten sin igjen, når han har vært lenge borte, at det nesten er verdt det :) Tror det er veldig sunt å savne hverandre!

Så deilig da!![:)]
Misunner deg ikke som må være så lenge borte fra han om gangen, hadde ikke klart det jeg[&:]

Jaa, godt å savne litt- men var litt for lenge denne gang kjente jeg! Han har fått beskjed om å fikse dette får babyen kommer, så jeg ikke blir alene med baby, tre hunder og to katter:)

Føler med deg, jeg savner sambo bare han jobber litt overtid jeg.. Særlig nå som jeg er så TRØTT da! Skulle helst hatt han her hele tiden. [:D] Så bra at han skal fikse på jobbtidene når babyen kommer da!

Back
Topp