idag

champagnepiken

Elsker forumet
reiser vi til Praha på kjærestetur[:D][:D]
Hadde familiebursdag her igår, og så tok svigers med seg lillemann hjem, og det var tøft! Huff jeg gråt og gråt for jeg skal være borte fra han fra igår ettermiddag til onsdagskveld! han skal være halve tiden hos svigers og hos mamma og pappa så han er i de beste hender,men huff det er lenge! Men nå skal vi nyte denne turen sammen og bare kose oss!
Ønsker dere alle en god dag så snakkes vi når vi er tilbake:):) Klemmer til alle sammen!![:)]

Det er helt grusomt og reise fra de små.Men det er veldig deilig med en kjæreste tur og slappe av og kose seg litt sammen og [:D]Lille gutten klarer seg nok kjempebra skal du se,kos dere [:D]

God tur...nyt det og kos dere[:)] Lille gullet deres er der når dere kommer hjem, og da blir det nok kjempegodt å se han igjen[:)][:)][:)][:)]

Du er tøff! Vet ikke om jeg hadde klart det enda... [;)] Men kos dere masse og bare slapp av! [:)]

TØFFING!! forstr godt du gråt.. Men det blir nok deilig for dere.. Jeg vil og LITT

Forstår godt at det var tøft når han dro igår. Tror ikke jeg hadde klart å vært uten Emma så lenge.
Dere får kose dere masse på tur[:)]

ORIGINAL: Bambling

Huff, det er grusomt å skulle være så lenge borte fra de små! Men dere har nok godt av det, så nyt tiden! [:D]

Sign!

ORIGINAL: Lizz83

Du er tøff! Vet ikke om jeg hadde klart det enda... [;)] Men kos dere masse og bare slapp av! [:)]

Som jeg skulle skrevet det selv! [:)]

ORIGINAL: Liahra

ORIGINAL: Lizz83

Som jeg skulle skrevet det selv! [:)]

så deilig da, kose dere masse[;)]

Back
Topp