Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 18 Okt 2011 #1 og fikk se en liten bamsemums med et hjerte som slo som bare det Vi fikk også høre den herlige lyden Bilde:
og fikk se en liten bamsemums med et hjerte som slo som bare det Vi fikk også høre den herlige lyden Bilde:
Helenpia Forumet er livet 18 Okt 2011 #2 Den beste lyden i hele verden <3 Godt å få sett og hørt at alt stod bra til med den lille :D
Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 18 Okt 2011 #3 Helenpia skrev: Den beste lyden i hele verden <3 Godt å få sett og hørt at alt stod bra til med den lille :D Absolutt! Det var helt ubeskrivelig herlig!
Helenpia skrev: Den beste lyden i hele verden <3 Godt å få sett og hørt at alt stod bra til med den lille :D Absolutt! Det var helt ubeskrivelig herlig!
L Litago2småtroll Betatt av forumet 18 Okt 2011 #4 Å så spennende og kjekt å få se den lille spiren som gjemmer seg i magen:) Er fantastisk å høre og se at den lille spiren har det bra! :D Lykke til videre i sv.skapet!
Å så spennende og kjekt å få se den lille spiren som gjemmer seg i magen:) Er fantastisk å høre og se at den lille spiren har det bra! :D Lykke til videre i sv.skapet!
Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 18 Okt 2011 #5 Litago2småtroll skrev: Å så spennende og kjekt å få se den lille spiren som gjemmer seg i magen:) Er fantastisk å høre og se at den lille spiren har det bra! :D Lykke til videre i sv.skapet! Ja så absolutt Tusen takk!
Litago2småtroll skrev: Å så spennende og kjekt å få se den lille spiren som gjemmer seg i magen:) Er fantastisk å høre og se at den lille spiren har det bra! :D Lykke til videre i sv.skapet! Ja så absolutt Tusen takk!
Ventejente Glad i forumet 18 Okt 2011 #6 ååååå, så søtt!! Kan tenke meg at det var en fantastisk følelse ja!!!
Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 18 Okt 2011 #12 Ja, det var utrolig gøy å få se den lille. Nå skal vi senke skuldrene og slappe av. Nå går det trolig bra
Ja, det var utrolig gøy å få se den lille. Nå skal vi senke skuldrene og slappe av. Nå går det trolig bra
Superprodusent Glad i forumet 20 Okt 2011 #14 Så deilig! Jeg har selv vært så heldig å få se bamsemumsen og det lille vibrerende hjerte! En ubeskrivelig følelse
Så deilig! Jeg har selv vært så heldig å få se bamsemumsen og det lille vibrerende hjerte! En ubeskrivelig følelse