idag var jeg hos.....

anjuk

Elsker forumet
legen! Alt var bare bra med babyn, men jeg har gått ned to kilo!!!Legen var litt bkymret, men siden babyn er normal, var det ok. Man kan jo gå noe ned på slutten, men ikke allersde nå, og ikke to kilo på to uker!Ellers var alt ok, bare jernprosenten er altfor lav!  Her er det sååååå varmt, blir helt slått ut av varmen jeg.......

Jeg kjenner meg godt igjen... med varmen!
Vi har det også forferdelig varmt for tiden. Ligger over 35 grader omtrent hver dag.
Og sånn kommer det til å fortsette ut august.
Ufattelig tungt å være gravid i denne varmen. Bare vi er en liten tur ute, føler jeg det
som om jeg har deltatt på en maraton. Det er kjekt med varmen, men nå er det faktisk for varmt!

Kan ikke klage på varmen jeg da..! [:D] Har det helt topp her opp i nord! Men det blir nok tøft å dra ned i vermen de 5 siste ukene av svangerskapet..
Jeg og var hos legen i dag og hadde gått OPP 2 kg.. Så nå nærmer det seg jaggu 15 kg..!! [&:] Jaja..

ja, lechar, det er fryktelig tungt i denne varmen....vi har også rundt 35 grader hver dag, og luftfuktigheten er vannvittig høy......
Jeg var skikkelig forundret hos legen idag almyrida24, men, men.....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: anjuk

legen! Alt var bare bra med babyn, men jeg har gått ned to kilo!!!Legen var litt bkymret, men siden babyn er normal, var det ok. Man kan jo gå noe ned på slutten, men ikke allersde nå, og ikke to kilo på to uker!Ellers var alt ok, bare jernprosenten er altfor lav!  Her er det sååååå varmt, blir helt slått ut av varmen jeg.......

Så rart at du har gått ned to kilo da, men det kan jo være at du hadde spist mye i dagene før du veide deg sist, eller at du hadde litt vann i kroppen på det tidspunktet. Alltid litt sånn ustabilt med den vekta!
Kan ikke si noe på det jeg, for vekta mi går bare opp og opp og opp!!

ORIGINAL: monicabebe

Så rart at du har gått ned to kilo da, men det kan jo være at du hadde spist mye i dagene før du veide deg sist, eller at du hadde litt vann i kroppen på det tidspunktet. Alltid litt sånn ustabilt med den vekta!
Kan ikke si noe på det jeg, for vekta mi går bare opp og opp og opp!!

Her og!! Er ikke måte på heller.. Blei skikkelig sjokka her på vekta..!! [&:] Har jo prøvd å være sunn og greier.. Hmm.. What to do..!? [:)]

men er ofte ikke så sulten når det er så varmt.. Du må passe på deg selv og lille nurket vårt!

Back
Topp