Idag våkna eg

*Snoopy*

Forumet er livet
Å idag har skrulla fått det for seg at hun vil lære seg og sy [8|]Svigermor har prøvd og prøvd å lære meg og strikke,men det engasjerer meg lite..Men eg som eg så glad i vognposer tenkte,ja denne snuppa vil lære seg og sy [:D]Så kanskje eg kan klare og sy vognposer selv [:D]Men må eg ha symaskin da?

Er vel en fordel med symaskin. Men kan jo sikkert bare låne til noen også da. Jeg holder på å sy vognpose nå men det går litt tregt da. Men klarer jeg å sy en vognpose ja da greier de fleste det altså.

Jeg blir så misunnelig når jeg ser alle de fine vognposene/vårposene folk syr seg.. Skulle ønske jeg klarte å sy.
Lykke til [:D]

ORIGINAL: pannekaka

tenk ko kjekt det hadde vore å konna dei tingå :) eg kan ikkje spøta t barnebarnå mine [8|] har sunst at det har vore jysla kjekt atte u mamma å mor har gjort det t han litle.. men sunst brodera e kjekt da.. aldri prøft å sy noge aent [8D]

Hvilket språk er dette da??[8D] Måtte skikkelig konsentrere meg for å skjønne hva det sto der[:D][:D]hehe

ORIGINAL: bøllefrøet mitt

tenk ko kjekt det hadde vore å konna dei tingå :) eg kan ikkje spøta t barnebarnå mine [8|] har sunst at det har vore jysla kjekt atte u mamma å mor har gjort det t han litle.. men sunst brodera e kjekt da.. aldri prøft å sy noge aent [8D]

Hvilket språk er dette da??[8D] Måtte skikkelig konsentrere meg for å skjønne hva det sto der[:D][:D]hehe

Hehe jeg og[:D] Men de er jo fra samme sted,så de forstår jo hverandre godt.

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: bøllefrøet mitt

Tror vel snoopy og pannekaka er de som leser det glatt uten problemer [8D] Karmøyinger!

må kje mobba dialekten vår,den e jo råe [8D]Haha eg sjøl sjems når eg ser an på tv da for an hørast jo heilt jævelige ut hahahahaha[:D]

Men va d eg o tenkte da atte d e kjekt å konna såsent da..HAHA eg må vel bli "vaksen" å få mg ein dame hobby eg o snart [8D]

Jeg har også tenkt på at jeg skal sy meg en vognpose, har lyst å kjøpe symaskin, men tror jeg må låne mamma sin så jeg snart kan komme igang. Har sett noen lette oppskrifter, så tror det skal gå greit[:)]

Back
Topp