Idag spiste jeg

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
raspeballer med tilbehør. Blandt annet kjøtt. Og jeg hev i meg. Men når eg begynte å bli mett la eg merke til at det kjøttet var veldig rosa. Er ikke sikker på hvilke kjøtt det er, men minnet litt om pinnekjøtt, dere vet sikkert hva eg mener :P tenkte ikke på at det kunne være farlig - men rosaaktig kjøtt kan vel ikke være så bra ??? Hilsen hysterisk kjerring ;)

Bildet - now, what do you think? Er det bare biff man ikke skal spise rosa!?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    145,2 KB · Visninger: 66
Er ikke det der svineknoke?? Er ganske vanlig å ha det i raspeballer. Og svineknoke er som regel rosa. Så er nok ikke farlig nei.

Er svin ja, og det ER rosa når det er kokt.

Noen typer kjøtt er jo litt rosa aktig i fargen. Jeg tror absolutt ikke det er snakk om liv og død etter det du spiste i dag :) Alt av kjøtt skal være gjennomkokt eller gjennomstekt :)

kanon det ;) kan ikke tenke meg folk var så hysterisk før tiden! Haha :dark1

Haha, det tror ejg ikke de var :p Mamma sier hele tiden, jamen, sånn var de tikke før i tiden, det gikk jo fint med dere :P

Bildet - now, what do you think? Er det bare biff man ikke skal spise rosa!?

Må putte inn et spørsmål her jeg også :P
Er det ikke sånn at å spise biff som er rosa inni ikke gjøre noe når man er gravid ?
Trodde det var trygt ;)

Må putte inn et spørsmål her jeg også :p
Er det ikke sånn at å spise biff som er rosa inni ikke gjøre noe når man er gravid ?
Trodde det var trygt ;)
alt kjøtt skal være godt stekt/helt gjennomstekt så her spises det "grå" biff under svangerskap...

Back
Topp