Idag skulle eg...

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
hatt besøk av ei venninne, eg fikk søskebarna til Betty til å passe ho igår kveld så eg kunne shine opp huset litt- vaske, støvsuge osv... Og så sender ho meg mld nå og sier ho ikkje rekker det idag likevel... Det er gang nr 1000 det skjer og eg er dritlei [:'(] Og eg har jo self ikkje guts til å gi ho klar beskjed om hva eg mener... huff...dagens utblåsning herfra.

Syns du skulle sagt i fra, kanskje hun skjerper seg slik at hun kommer. Du legger jo trossalt opp dagen for at hun skal komme på besøk.

Så utrolig kjedelig!!! Kanskje du klarer å si i fra hvis det skjer en gang til?? Du får se positivt på det, du har iallefall et shinet hus[8D]

kjenner meg igjen, har ei som er sånn jeg også... Og er bare såååå lei, men klarer bare ikke helt å si i fra. Her er det sånn hvis det skjer noe som er mer gøy, så dropper hun avtalen vi hadde.

Eg burde sagt ifra, men saken er at ho venninna mi er ei sånn skikkelig pen jente...altså, mammas lille engel-typen... Og eg klarer virkelig ikkje å skru på tøffingen overfor ho [8D] Nei, neste gang, så!

ORIGINAL: Bolla85

Klargjør akkurat hva du skal si neste gang, sånn at du er forberedt! Jeg blir ofte litt paff og tenker etterpå at "pokker heller, jeg skulle ha sagt noe" når jeg kommer i sånne situasjoner. Også blir det liksom teit å ta det opp i ettertid.

Signerer alt dette! Da er det mye lettere å få frem poenget på en rolig og konstruktiv måte også [:)]

Trøste klem til deg[:)] og til din venninne er en "dritt kjerring"[:-] Håper du har noen bedre venninner du kan be på besøk[:)]

Back
Topp