Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 UKER!!!!!!! WOW! Så artig! Og gratulerer med nok en uke overstått!ORIGINAL: hero
Jeg skullle prøve å lage fløtegratinerte poteter for noen uker tilbake...DET BLE EN KATASTROFE.... Ble så forbanna at de halvfløtegratinerte potetene holdte på å gå tvers i gjennom stua å i ansiktet på mannen min.. Ja er jo unskyldt da pga hormonene... [8D]
ORIGINAL: hero
Jeg skullle prøve å lage fløtegratinerte poteter for noen uker tilbake...DET BLE EN KATASTROFE.... Ble så forbanna at de halvfløtegratinerte potetene holdte på å gå tvers i gjennom stua å i ansiktet på mannen min.. Ja er jo unskyldt da pga hormonene... [8D]

ORIGINAL: Blåmann
Hurra, så deilig[:)]
Men du, skal dere feire med et skikkelig måltid hver uke eller.?........hrm....... da blir dere........hrm.....
ja du skjønner.
ORIGINAL: hero
Hurra, så deilig[:)]
Men du, skal dere feire med et skikkelig måltid hver uke eller.?........hrm....... da blir dere........hrm.....
ja du skjønner.
nei er egentlig tilfeldig at vi har biff idag, er så lei kylling, fisk, kjøttdeig. Er jo 3 uker siden sist vi hadde biff. Ser ikke på biff som noe usunt uansett...er sunn god mat, er jo masse proteiner. Dessuten så liker jeg ikke saus så veldig godt å er jo det som er mye fett i. Jeg pleier å spise biffen og grønnsakene å en halv potet.
Å egentlig så skjønte jeg ikke hva du mente men bare anntok hva du mente at vi ble feite kanskje....hvorfor kan du ikke bare skrive det da...
Ok, tenkte jeg bare skulle tulle litt, men ble litt feil da. Ikke meningen..... I
Innskild[:)] Er vi venner igjen?[:)]