Idag skal jeg nyte dagen fullt!!

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Bestemt meg for å kose meg litt i dag. :) Leverte min kjære sønn i barnehagen kl 10 (han sov til 9 -deilig :) og så kjørte jeg ned på bakern. Kjøpte meg en dobbel latte. Nyter siste del av skummet nå ;) Og så skal jeg kjøre ned på relax avdelingen på hotellet og bade etterpå etterfulgt av en 40 min pedikyr behandling. Gleder meg!!

Min morsdagsgave på forskudd fra MEG ;) He he.. Fordi jeg fortjener det ;)

Herlig! Kos deg :-D

Nyyyt det! :) her har dagen gått i brødbaking, rydding i skuffer (kan gjøres sittende) og vasking av klær. Sparer husvasken til han som kommer hjem i ettermiddag - da det ikke er noe særlig for er vondt bekken. Kos deg på spa! :)

Å det hørtes vel deilig ut!

Jeg klarte (til en forandring) å faktisk reise passe tidlig fra jobb i dag - skal jo bare jobbe 60% nå, men så mye jeg vil gjøre...

Gikk for å få bytta batteri i klokka mi hos gullsmeden. Mens de ordna på det tok jeg meg en tur for å se om jeg fant ny maskara...og endte opp med at damen i butikken la sminke på meg :) Jeg hadde jo bare på meg maskara....så var ingen stor rengjøring som skulle til. Når jeg ser at jeg har litt ekstra penger skal jeg ha litt mer derfra ;)

Back
Topp