Idag skal jeg ha samtale med jordmor ang forrige fødsel og hva som

nnugni

Glad i forumet
Egentlig skjedde , for det ble litt dramatisk mot slutten i hvertifall for meg men jeg var så sliten etter fødsel at når de ville snakke om det var ikke jeg klar men det er jeg nå . Tenker endel på det faktisk men det kan jo ha noe med at jeg ikke vill det skal skje igjen ved neste fødsel. Er veldig spent

Lykke til! Det er viktig å få snakket ut om opplelvelsen før man skal igjennom en ny fødsel. Jeg har hatt en lignende opplelvese og har forsøkt å snakke med fødestedet i etterkant av fødsel men ble møtt på en uforskammet måte. Håper din samtale med jordmor fører noe godt med seg og at du føler deg rustet,trygg, og klar for en ny fødsel. Selv velger jeg bort de tankene om ny fødsel for de skremmer meg litt da jeg som sist går igjennom ett risikosvangerskap. Men ettersom jeg snart er halveis må jeg snart møte meg selv litt i døren og ta ett oppgjør med tankene mine ;-)

Igjen, lykke lykke til!! :-)

Oi! Akkurat det samme skal jeg til jm for i dag også!! :-) Hun skulle ta med journalen min fra sykehuset for å gå gjennom den. Jeg er ganske spent. Det begynner å bli en stund siden forrige fødsel, men jeg husker det som i går.

Lykke til!!

Så spennende.
Håper samtalen går ba og att du får luftet bekymringene dine :)

Back
Topp