LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP 10 Okt 2012 #1 .. Og sende lillemor i b.hagen, så var d rett inn på do og kaste opp.. Haha :p Men, bedre det da for da kan jeg bare velte inn i senga etterpå :D
.. Og sende lillemor i b.hagen, så var d rett inn på do og kaste opp.. Haha :p Men, bedre det da for da kan jeg bare velte inn i senga etterpå :D
J JuniSpireGammel Guest 10 Okt 2012 #2 Sukk... hørtes deilig ut å bare velte inn i senga... jeg er på jobb...men kjenner jeg helst ville vært hjemme i senga jeg å...!! Men jeg misunner deg ikke oppkastet... syntes det er ille nok å være konstant småkvalm..
Sukk... hørtes deilig ut å bare velte inn i senga... jeg er på jobb...men kjenner jeg helst ville vært hjemme i senga jeg å...!! Men jeg misunner deg ikke oppkastet... syntes det er ille nok å være konstant småkvalm..
Tina pusen Gift med forumet 10 Okt 2012 #3 Huff,den er sjip. Men godt du klarte å levere Ungen først da :D Her er jeg kvalm omtrent heeele dagen, kunn kastet opp en gang. Så krysser fingre for at det ikke blir så ille denne gangen.
Huff,den er sjip. Men godt du klarte å levere Ungen først da :D Her er jeg kvalm omtrent heeele dagen, kunn kastet opp en gang. Så krysser fingre for at det ikke blir så ille denne gangen.
Ønskedrøm ♡ mamma til tre skatter ♡ Septembermødre <3 10 Okt 2012 #4 Så bra du bare kan legge deg igjen da!! Og jammen bra du rakk å kjøre henne først..hehe.. Kjett om det hadde kommet i bhg.. ;)
Så bra du bare kan legge deg igjen da!! Og jammen bra du rakk å kjøre henne først..hehe.. Kjett om det hadde kommet i bhg.. ;)