Idag kom endelig Angelsounden i posten..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Og da var det jo bare å løpe inn, få på en klætt ul-gele og skru på, og umiddelbart dukket verdens fineste hjerteslag opp ❤❤❤. HERREGUD SÅ HERLIG ❤ og det var en meget aktiv liten krabat vi fikk høre på idag :P virkelig verdt pengene!!

Så herlig! Har vurdert å kjøpe selv, men jordmor ambefalte å ikke gjøre dette, så er litt usikker....

Så herlig :D Helt fantastisk å få høre hjerteslagene! Fikk også min i dag, kunne blitt liggende å lytte hele dagen :P Helt enig i at det er verdt pengene!

Jeg har vært skeptisk selv..."tenk om jeg ikke finner hjertelyden", osv...men til slutt ble jeg for nysgjerrig :P og det var en helt fantastisk opplevelse å høre hjertet og at h*n virkelig beveget seg...det ble veldig virkelig nå ❤

Jordmødre mener så mangt.. :) Jeg bruker min en gang i uka (siden uke10) siden jeg ikke er sikker på jeg kjenner liv enda og syns det er veldig betryggende! Brukte den da storebror val veldig rolig i magen også. Vel verdt pengene ja!

Noen sier man bør la vær, noen sier det er helt trygt, så man må vel bare føle på det selv hva man føler er greit.

Kjøpte den på angelsound.no eller noe i den duren.. Kom på rett over 500 kr for doppler, ul-gele og frakt :)

Ååh, så kjekt :-D *Misunner dere* Tror gjerne jeg også må få kjøpt :-P Hørtes så spennende ut!

Ja, hører mye forskjellig om Angelsound, ja. Men det er mye styr om og men når man er gravid. Selv tror eg mye er pølsevev. Frister veldig å kjøpe en slik. :)

Verdens fineste lyd <3
Angelsounds er helt trygt, og like trygt som vanlig ultralyd, som har vært brukt i 40 år uten å ha funnet noen bivirkninger. Hadde ellers aldri vært CE-godkjent eller FDA-godkjent (tenke seg de erstatningskravene i USA feks..)
Eneste grunnene til at jordmødre er skeptiske er at 1) Man kan bli unødvendig bekymret 2) At man på en måte "tar fra de" jobben

Back
Topp