idag har miniputt sovet 1 time...

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
han har sovet bare en time etter vi sto opp kl 10 idag..han sov ikke så mye fra 6-10 heller da.. tror han holder på med økedøgn..vil ikke noe annet enn å ligge på puppen..og jeg føler meg rett og slett tom [&o] både for melk og energi.. [8|] håper det blir bedre i morgen..

sambo tok med seg snuppa ut på biltur nå så får ihvertfall hun en pause fra meg om ikke annet...kjenner at humøret mitt er litt nedslitt idag..

Sånn er det her også. Snuppa vil omtrent ikke sove på dagen[&:] I dag har hun sovet 1,5 time i strekk, og det er bra! Her pleier hun bare å duppe av ved puppen og våkner så fort jeg prøver å legge henne ned i vogna. Skikkelig frustrerende[:-] Men HELDIGVIS sover hun relativt godt om natta, i egen seng!

huff ja har også hatt ett merkbart økedøgn her i forrige uke. jeg var seriøst nær ved å gi opp amminga. var sikker på at jeg hadde mista melka pga har alltid hatt i overflod før økedøgnet. men dgen etter var alt tilbake til det normale igjen.

Så fint at samboeren din tok den lille med på kjøretur så du fikk slappe av.[:)]

ORIGINAL: pandanita

Sånn er det her også. Snuppa vil omtrent ikke sove på dagen[&:] I dag har hun sovet 1,5 time i strekk, og det er bra! Her pleier hun bare å duppe av ved puppen og våkner så fort jeg prøver å legge henne ned i vogna. Skikkelig frustrerende[:-] Men HELDIGVIS sover hun relativt godt om natta, i egen seng!

Jeg ammer ikke så Thea sovner jo ikke ved puppen, men hun småsovner etter rapingen og sover ganske godt der , frem til jeg prøver å legge henne i lekegrinda si..

Back
Topp